Tulevat hallitukset joutuvat maksamaan nykyisen velanotot. Otetaan velkaa ja jaetan se varakkaille.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011185332.html
Tämä on perussuomalaisten loppu.
Velan määrä ei hirvitä, kun varakkaille annetaan veroale
81
571
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhäjärvellä sen lisäkurjuuden tekevät vasemmisto ja keskusta, velkaa velan päälle. Hyöty siirtyy erilaisina etuina hyvätuloisille.
- Anonyymi
Aika epätoivoista jopa nappikauppiastason persulta.
- Anonyymi
Eiköhän tuolla ole kokoomus takana.
Muuten kumpi maksaa enemmän palkkoja köyhä vai rikas?- Anonyymi
Kokoomus toki lupaustensa mukaisesti. Perust pettävät puheensa.
Köyhien varoilla palkataa enemmän kuin rikkaiden esim. palvelut. - Anonyymi
Köyhä työnantaja maksaa enemmän palkkoja ja eikä siksi rikastu, rikas työnantaja rikastuu kun pitää mahdollisimman paljon itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhä työnantaja maksaa enemmän palkkoja ja eikä siksi rikastu, rikas työnantaja rikastuu kun pitää mahdollisimman paljon itse.
Pyhäjärven köyhin työnantaja-tosiTarina Tv tuotantoon..
- Anonyymi
Kiikun kaakun juttu.
Mietitäänpä kuinka monisäikeistä, tämä sinun ajatuksesi loppujen lopuksi on, ajattelitko asiaa loppuun.
Lyhyt kommentti; yksikään rikas ei saa mitään toimimaan ilman alkulähdettä,
siinäkin tarvitaan työntekijöitä.
Nyt kaatuu rytinällä yksityisyrityksiä, ei ole jatkajia, siinä jää työttömäksi yrittäjä ja tekijät. Taas ollaan, kiikun - kaakun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja ilmaistyöntekijöitä.
Niitä on haussa, Satonen piipahti Aasiassa
Kohta täällä on vilinää.
- Anonyymi
Rahaa on jaettu isorikkaille jo tätä ennen, eikä lopun päätä näy.
Verot on nostettu eläkeläisille jo moneen kertaan, turha puhua jostain minimi annetuista, ne on otettu moninkertaisesti takaisin ja monilla tavoin.- Anonyymi
Jep. Velkalaivasta lässyttivät orpo ja juudas-purra.. Ja ITSE ottavat waltavasti velkaa, Miljardeja !! Leikkasivat köyhiltä kaiken ja jakavat nyt saaliin jo valmiiksi ökyrikkaille.. Petosjytkyhallitus on täysin mätä.
- Anonyymi
Tuo persujen häviäminen on pienin murhe.
Oikeiston tekemä riisto ja riipiminen on ollut rajua, se on vienyt leivän suusta.
Naurettavia vetoja nämä kaavaillut veronkevennykset, pelkkää teatteria.
Ei tule koskemaan pieni palkkaisia, eikä eläkeläisiä.
Sama meno ja riisto jatkuu, ekonomit puhuu ja lässyttää.
Yhteisöverot ei auta pienituloisia, niitä käytetään vain hallinnon omiin keimeihin. - Anonyymi
Pyhäjärvellä valtuustoon pääsi persujen kovan linjan kannattajat. Mielenkiintoista nähdä miten toimivat valtuustossa.
- Anonyymi
Pyhäjärven velkaa kasvattaa ns oppositio eli Kepu ja vas!
On hyvä että Persut ovat pistämässä Suomea kuntoon!- Anonyymi
Mutta mitä hyötyä on, kun laittavat rapakuntoon?
- Anonyymi
Anonyymi
2025-04-22 21:30:57
UUSI
Puuppaako tedraikas?- Anonyymi
Tarvitseeko Ilkka pumppaajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitseeko Ilkka pumppaajaa?
sama skitsoilu 2477-365vrk vuodessa kaikilla s24 palstoilla joissa itket persujen perään yhden äänen ihme.
- Anonyymi
Pitäskö luuseri köyhän mennä joskus töihin?🤔
- Anonyymi
Eiei ei. Ei voi mennä töihin kun yrittäjä repii minun selkänahasta rikkauksia ja minä kurja köyhä kärsin eniten henkisesti. Minua sorretaan. Kyllä minulle kuuluu, siis kuuluu yrityksen voitoista puolet. Minä köyhä sorrettu kärsin. Onneksi vasemmisto on apuna. Vasenliito kylä autaa köyhijä sorretuja ryysyläisiä kun vain muistetaa äntaa valissa ääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiei ei. Ei voi mennä töihin kun yrittäjä repii minun selkänahasta rikkauksia ja minä kurja köyhä kärsin eniten henkisesti. Minua sorretaan. Kyllä minulle kuuluu, siis kuuluu yrityksen voitoista puolet. Minä köyhä sorrettu kärsin. Onneksi vasemmisto on apuna. Vasenliito kylä autaa köyhijä sorretuja ryysyläisiä kun vain muistetaa äntaa valissa ääni.
Ei voi vasemmisto auttaa, oikeisto poistaa verot joten ei jää vasureille enään yhtään rahaa millä köyhiä auttaa.
- Anonyymi
Tämä on taas typerää tympääntyneen lätinää. Tällaista potaskaa suoltaa yleensä vasemmistolaiset ja vasemmiston änitorvet.
- Anonyymi
Mutta vain persut valehtelevat esim. Oulaskangas
46 51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vain persut valehtelevat esim. Oulaskangas
46 51Kepun robotti pantu käyntiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun robotti pantu käyntiin!
Persujen robotti jatkaa leikkaamista, eikä jouda siinä sivussa muuta tekemään kuin räkyttämään ja syyttelemään muita.
- Anonyymi
Olisiko kuitenkin pettynyt persu äänimäärineen hyvin hyvin hyvin pettynyt
- Anonyymi
#46#51# on kuulemma valheen kemiallinen kaava?🌈💦💦💦
- Anonyymi
Menehän hoitoon..
Tosin taisivat jo vuosia sitten vähentää mielenterveys puolelta vähentää rahaa. Nyt rupeaa näkymään tulokset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän hoitoon..
Tosin taisivat jo vuosia sitten vähentää mielenterveys puolelta vähentää rahaa. Nyt rupeaa näkymään tuloksetRahoitus hupenee ja pilleritkin on kuulemma apteekeissa sitä ja tätä.
Mihinkään ei enää voi luottaa.
- Anonyymi
Kokkareissa ajatellaan, että persut on ollut hyvä työrukkanen ne saa mennä.
Jos kuuden prosentin puolue kaataa hallituksen, siitä vaan.
On kuulema kaks miljoonaa, että vaalit voi olla heti.
Montako persu valtuutettua Pyhäjärvellä uudessa valtuustossa.
Nythän heillä on seitsemän. - Anonyymi
Suomen julkisen talouden pulmana ovat liian suuret julkiset menot jotka ovat 55% suhteessa BKT:hen
Kirjoittajan kannattaa perehtyä siihen mitä tuo tilastotieto itseasiassa kertoo !
Vertailu muihin valtioihin löytyy netistä Englannin kielellä !
Valitettavasti Suomalainen media ei tätä tilastoa eikä muitakaan julkaise säännöllisesti !- Anonyymi
Eikä suomalainen media kerro paljoa muutakaan: https://www.sttk.fi/2021/04/27/suomi-on-vaurastuneen-veroparatiisi/
- Anonyymi
Rahalla on suuri valta jopa niin suuri ettei kukaan muista enää työttömiä, sijoittajat ovat suuri huoli miten he pärjäävät tässä kurjassa maailmassa
- Anonyymi
Purra petaa jo itselleen suojatyöpaikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra petaa jo itselleen suojatyöpaikkaa.
Ammattiliittoon kuluvat saivat verokorotuksen. Suurituloiset saivat massiivisen veroalen.
Televisiossa näytti joku persu sanovat, että työväen kurittaminen on heidän linja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattiliittoon kuluvat saivat verokorotuksen. Suurituloiset saivat massiivisen veroalen.
Televisiossa näytti joku persu sanovat, että työväen kurittaminen on heidän linja.Köyhiltä ei leikata, se ei sovi perussuomalaisille, tuumasi Purra, toisin sanoen kaikilta muilta leikataan paitsi rikkailta, se sopii perussuomalaisille.
- Anonyymi
Tavallinen palkannauttija ei hyödy vaan menettää, jos ei eroa liitosta, koska jäsenmaksut eivät enää kelpaa vähennykseksi.
- Anonyymi
Paitsi jos työnantaja kusettaa, sitten on kiva kun on liiton jäsenyys, liittoon kuulumattomat kärsikööt keskenään.
- Anonyymi
Tämä on ollut oikeiston intohimo, Häkämies innolla mukana tappamassa ammattiyhdistystä, kokoomuksen ikiaikainen haave, (me turvenuijat,) takaisin asemaan, s u o k u o k k a ja köyhät.
- Anonyymi
Ministerit alensivat omia verojaan. Eikö mikään riitä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bed0a042-d486-41ca-a717-1750c837747d- Anonyymi
Ahneus on sairaus, eikä tuohon sairauteen sairastunut kykene itseään hillitsemään, vastaava kuin narkomania.
- Anonyymi
Hallitus siirsi velat seuraavalle hallitukselle. Mihin loppui uho tasapainottamisesta?
- Anonyymi
Velkalaivan kurssi on juuri sinne minne oikeisto halusikin, sama millä keinolla tavoitteeseensa pääsevät, vaikka sitten valehtelemalla päin äänestäjien naamaa, ja näin persut myös menivät tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velkalaivan kurssi on juuri sinne minne oikeisto halusikin, sama millä keinolla tavoitteeseensa pääsevät, vaikka sitten valehtelemalla päin äänestäjien naamaa, ja näin persut myös menivät tekemään.
Renkaat tasapainotetaan tasapainotuskoneella.Pörrä pitäisi tasapainottaa Valkealan B mielisairaalassa ja Orpopoika laittaa loppuiäksi apukouluun.Pilasivat Suomen Yhteiskunnan ja Yhteiskuntarauhan!Velkamäärä kasvaa,konkurssit kasvaa,työttömyys kasvaa,köyhyys lisääntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renkaat tasapainotetaan tasapainotuskoneella.Pörrä pitäisi tasapainottaa Valkealan B mielisairaalassa ja Orpopoika laittaa loppuiäksi apukouluun.Pilasivat Suomen Yhteiskunnan ja Yhteiskuntarauhan!Velkamäärä kasvaa,konkurssit kasvaa,työttömyys kasvaa,köyhyys lisääntyy.
Liittokuuluvien verot siis kasvavat ainakin neljään tonniin asti. Sanovat, että jäsenmaksujen verovähennysten poistolla saadaan 190 miljoonaa valtiolle? Sen kertoo, että pienituloiset saavat muutenkin hyvin pienen osan tästä n.s alennuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apinahäkkiin meidän kaikkien kanssa, pääsylipputuloilla kuittaillaan valtion velkoja.
- Anonyymi
Persujen politiikka on täysin loogista. Kun leikataan terveydenhoidosta niin ihmiset kuolevat nuorempana eikä tarvita niin paljon eläkevaroja joten niitä voi käyttää rikkaimpien veronkevennyksiin.
- Anonyymi
Olet oikeassa, tämän olen myös oivaltanut ja nyt me vanhukset kuolemme sarjana hoitamattomien jonossa.
Luonnollista poistumaa tulee luonnikkaasti, Putin hoitaa omaa osuuttaan mallikkaasti, omiensa poistolla, Ukrainan sodan raivolla.
- Anonyymi
Ryöstimme köyhät ja jaoimme potin Huijariliikemiehille + muille ökyrikkaille. T: Riikka P.
- Anonyymi
Kuten sanottu Purra tienaa suojatyöpaikkaa.
- Anonyymi
Suojaa oman persauksensa tulevan kurjuuden varalle, kurjuuden jota on itse luomassa.
- Anonyymi
Työttömistä: "Siinä on rikkailla elättämistä"??? Mistä näitä typeryksiä tulee?
- Anonyymi
No ääripersuista tietenkin. "Pyhäjärvi on niin vasemmitolainen, että täällä ei voi elää." Siinä yhden huuhaan mietteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ääripersuista tietenkin. "Pyhäjärvi on niin vasemmitolainen, että täällä ei voi elää." Siinä yhden huuhaan mietteitä.
Persuja ei kiinnosta muu,kun oma persu on lämmin ja hyvin serla pyyhkii itsellä.
- Anonyymi
Orpo jätti uppoavan velkalaivan
- Anonyymi
Parempituloisille tuli veroetu.
Ok . Te jotka valitatte siitä, kuinka paljon te maksatte veroja ?
Te ette huudellut silloin mitään kun tuulivoiman vuokratulot muuttuivat pääomatuloksi. Siinä vaiheessa moni mummo menetti paljon rahaa. Eli pienten peltojen vuokratulot ovat olleet monen mummon pelastaja. Nyt siinä nousi veroprosentti 30. Kukaan teistä ei siitä valittanut.- Anonyymi
Sukuvika tuo sepustetusten määrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haittaa siitä oli kenellekään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole sukua eli ei voi tietää.
Vaan sukuvika on, jos ei uskalla kertoa rehellisesti maksaako veroja.
Yleensä eniten valittavat eivät maksa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole sukua eli ei voi tietää.
Vaan sukuvika on, jos ei uskalla kertoa rehellisesti maksaako veroja.
Yleensä eniten valittavat eivät maksa.No miksi et maksa? Olisi mukava kuulla perustelutkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et maksa? Olisi mukava kuulla perustelutkin?
Minä maksan veroja.
Maksan niitä mielelläni, olen aikoinaan sairastanut vakavasti ja sain sairaala hoitoa.
En uskaltanut edes laskea kuinka paljon se keikka maksoi yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Kermaperseiltä olisi pitänyt ton verran nylkee veroa lisää,eikä antaa.
- Anonyymi
Kaiken takana on fakta: Purra on myynyt perälistonsa päästäkseen itse seuraavien eduskuntavaalien jälkeen palkkiohommiin!
Lyödäänkö veto, että näin käy. Saksikäsi tekee koko ajan petosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken takana on fakta: Purra on myynyt perälistonsa päästäkseen itse seuraavien eduskuntavaalien jälkeen palkkiohommiin!
Lyödäänkö veto, että näin käy. Saksikäsi tekee koko ajan petosta.Yksikään asioista hoitava työtätekevä ei enää perussuomalaisia äänestä. Jäljelle jää maahanmuuttovastaiset, mutta suurin osa heistä on osaamatonta porukkaa, joten perussuomalaisilla on takanaan tulevaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään asioista hoitava työtätekevä ei enää perussuomalaisia äänestä. Jäljelle jää maahanmuuttovastaiset, mutta suurin osa heistä on osaamatonta porukkaa, joten perussuomalaisilla on takanaan tulevaisuus.
Miksi maahanmuuttovastaiset äänestäisivät persuja? Maahanmuutto on persujen vahtivuorolla huippulukemissa, eli pettivät siinäkin äänestäjänsä.
- Anonyymi
Orpo ja Purra teki todella pito -ja noutopöydän isokenkäisille.
Siihen ne vilahtaa, valtion eläkerahaston, eli meidän suomalaisten varaeurot.
Kummallista ja outoa on tämä peliruletti, ymmärtääköhän ne enää itsekään, mihin suon silmään ne ovat meitä upottamassa. - Anonyymi
Hallitus luovutti ja alkoi jakamaan varallisuutta varakkaille. Edessä on holtiton velkaantuminen.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/hatkahdyttava-225-miljardin-euron-velkaluku-julki-paisui-9-miljardia-vain-6-viikossa/7d380eda-f8d8-4146-a0bd-ce5c66bed98c - Anonyymi
Priorisoiminen tarkoittaakin porttikieltoa yhteiskuntaan ja kuntiin.
Zillwublè - Anonyymi
Kaksi vuotta aikaa vaaleihin, niin kokoomus j RKP haluaa pitää omat kannattajat tyytyväisenä.
Heillä on hyvä aisankannattajapuolue persut.
Ihmeen kiltisti persut tottelee.
Tuskin Orpo on saanut noin suurta kuria, en tiedä kuka, kun eihän persuilla ole kun muutama paikka vähemmän kun Kokoomuksella.
Vai onko se niin, että persut on yksinkertaisesti vaan tyhmiä.
Ei minua juuri sureta, vaikka perut hajoaa, mutta ihmettelen tuota lammasmaisuutta.- Anonyymi
Ainakin miellä he valehtelevat jatkuvasti esim. Oulaskangas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukunimi velvoittaa valehtelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putosi persujen paikkaluku seitsemästä kolmeen.
Hyvä, jos niille änkyröille joku paikka jäisi, etteivät tunkisi muihin puolueisiin änkyröimään, ehkä vihreisiin voisivat mennä niin ei suurta haittaa tulisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putosi persujen paikkaluku seitsemästä kolmeen.
Hyvä, jos niille änkyröille joku paikka jäisi, etteivät tunkisi muihin puolueisiin änkyröimään, ehkä vihreisiin voisivat mennä niin ei suurta haittaa tulisi.Vihreät ottaa kyllä vastaan.Pitävät vain aluksi pienen nuhtelun ja keskustelun,mutta porukkaan pääsee mukaan.
- Anonyymi
Nyt tajusin. Tämä yksi ja sama kirjoittaa jäjoka kohtaan tekstiä.
- Anonyymi
Tuost oivalluksesta saat varmaan ylioppilasjakin päähäsi.
Katso vaan, että osaavat tehdä tarpeeksi suuren.
- Anonyymi
Palataapa aloitukseen. Väitän, että persut ovat ottaneet vastaa rankasti korruptiota, kun ovat lähteneet kansaa kurittamaan? Minkälaisen suojatyöpaikan Purra saa?
- Anonyymi
Näinhän se on aina ollut ja tulee olemaan. Valtio on velkaantunut jo n 30 vuotta. Jokainen puolue on vuorollaan ollut vastuussa. Jokainen puolue!! Aina velat ja vastuut siirtyy eteenpäin. Jokainen uusikin hallitus tulee ottamaan velkaa ja kantamaan vastuuta, Tuleviltakin hallituksilta tulee siirtymään velat ym seuraavalle hallitukselle. Tämän hetkinen populistinen vasemmisto politikointi on vain ja ainoastaan poliittista peliä seuraavia eduskuntavaaleja silmällä pitäen. Ei kai kukaan täysjärkinen edes usko vasemmiston vaalihuutohöpinöihin.
- Anonyymi
Populisitinen? Meillä hallituksessa ovat suurimmat populistit. Heidän ainoa tavoite on siirtää varallisuus rikkaille. Suomen talous esim. velkataso ei heitä kiinnosta lainkaan.
Jotain hyvääkin tästä seuraa. Seuraavien eduskuntavaalien jälkeen meillä ei ole perussuomalaista puoluetta.
- Anonyymi
Hyvin olen hyötynyt oikeistopolitiikasta. Ei käy valittaminen. Pyhäjärven keskusta näyttää Venäjälle.
- Anonyymi
Pyhäjärven Perussuomalaiset ovat Venäjä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859