Mikä homma? Onko kukaan hakenu? 3% korko. Ranskassa päämaja mutta ihan selkeät sivut on. Mikä juju tässä on?
https://instantfino.com/fi/about_us.php
InstantFino
Anonyymi-ap
7
511
Vastaukset 7
- Anonyymi
Osoite kuuluu hotellille. AINA kannattaa googlettaa osoite, näkee minne se oikeasti, tai kelle, kuuluu. Lisäksi sivuille laitetut sometilit ei ole olemassa. Selkeä huijaus.
Toivottavasti et mennyt halpaan. - Anonyymi
Juju on se että ne huijaa tuollaisilta ääliöiltä rahat pois poikke
- Anonyymi
Ei ole todellakaan selkeät sivut
- Anonyymi
Klassiset huijari sivut, varmaan samaa suunnittelijaa noiden sivujen käytössä käyttävät ja IP menee Nigeriaan.
- Anonyymi
Massit tuli äsken. Kyllä on nopeeta toiminta
- Anonyymi
Muaahhaaa.. Hyvä yritys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459