Kaikki kauniit ajatukset mitä olen sinulta saanut. Tilalla vain se nöyryytys ja likaisuus mitä olet halunnut.
Pikkuhiljaa ne murenee
19
358
Vastaukset
- Anonyymi
En halua likaisuutta ja nöyryytystä
Mä lähen menee jos sun ajatus menee tohon .
Jatkan siihen asti kun on kivaa.
Mut jos sulla ei oo enää myöskään kivaa nii lopetan- Anonyymi
Sitähän se on. Et halua muuta kuin likaisuutta minusta. Pelkkä lutka jolla ei ole arvoa.
Mikään ei ole kaunista minussa sinulle. Ei mikään. Tiedätkö miltä se tuntuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän se on. Et halua muuta kuin likaisuutta minusta. Pelkkä lutka jolla ei ole arvoa.
Mikään ei ole kaunista minussa sinulle. Ei mikään. Tiedätkö miltä se tuntuu?En oo kyl nyt se mies jolle tuon kirjoitat
Terveisin nainen
- Anonyymi
Miksi tuntuu siltä?
Kauniit ajatukset, ovat muuttuneet nöyryytykseksi ja liaksi?
- Anonyymi
Onko nöyryytystä ja likaisuutta se että haluaa toisesta loppuelämän ihmisen? Nöyryyttävämpää on se että antaa herkimpänsä ja toinen hylkää sen jälkeen aivan kuin sillä tai hänellä ei olisikaan ollut mitään merkitystä, että mies halusi vain sitä yhtä asiaa...
Satutit minua joten älä uhraudu ja koita pelata ulos itseäsi tässä meidän välisessä asiassa.- Anonyymi
Koska sinä naisia esittävä tuskapaavo ja aloittaja olet saanut naista viimeksi? Jos tämä puute on mielestäsi riittävä syy seota tuolla tavalla, niin maailma on aika dystooppinen paikka. Vedä tumppuun ja jatka elämää vähemmän piiloaggreissa merkeissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sinä naisia esittävä tuskapaavo ja aloittaja olet saanut naista viimeksi? Jos tämä puute on mielestäsi riittävä syy seota tuolla tavalla, niin maailma on aika dystooppinen paikka. Vedä tumppuun ja jatka elämää vähemmän piiloaggreissa merkeissä
Terveisin eräs prakmaattine naine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinä olet joka kuvittelet kaikki kirjoitukseni jonkun äijän kirjoittamiksi? Jokaiseen kommenttiini tunget. Minä en ole mies. Minä olen vajaa 50- vuotias M- nainen Varsinais- Suomesta joka kaipaa P- miestä.
En ole guppe tai mikään naisena esiintyvä mies joten voitko painua jo jonnekin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinä olet joka kuvittelet kaikki kirjoitukseni jonkun äijän kirjoittamiksi? Jokaiseen kommenttiini tunget. Minä en ole mies. Minä olen vajaa 50- vuotias M- nainen Varsinais- Suomesta joka kaipaa P- miestä.
En ole guppe tai mikään naisena esiintyvä mies joten voitko painua jo jonnekin?👍🏼Toivottavasti saat häneen yhteyden ja onni suosii.
Täällä on vain kiusaajia. - Anonyymi
Valehtelua. Itsekunnioitus sai kolahduksen.
Sen perään jatkuvaa valehtelua.
- Anonyymi
Lika on hyvästä sen lapsetkin tietää.
- Anonyymi
Oletko sinä se teidän menestyjien kerhon slipoverimies, joka tuumailet jotain kuivakkaa ja tekohauskaa laskua guben svauksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se teidän menestyjien kerhon slipoverimies, joka tuumailet jotain kuivakkaa ja tekohauskaa laskua guben svauksiin?
Jatkan- (tarkkana ny nettijuhta) sellainen huomionkipeä ja valju, joka haluaa olla osallinen tähän folie deuxiin ja haufkuuttaa muita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan- (tarkkana ny nettijuhta) sellainen huomionkipeä ja valju, joka haluaa olla osallinen tähän folie deuxiin ja haufkuuttaa muita
Se vakosamettihousuinen toimistomiew, jota kukaan ei huomaa. Toinen vaihtoehto on joku katkera prvo, joka aidosti ns kiihottuu tästä sälästä ja yhdistää siihen omia esineellistäviä sekä katkeria ajatuksiaan. Saattaa kertoa surrealistisia tarinoita kohtaamisista mitä ei ole koskaan ollut ja jos onkin, niin lopputulos ei ole vastannut odotuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vakosamettihousuinen toimistomiew, jota kukaan ei huomaa. Toinen vaihtoehto on joku katkera prvo, joka aidosti ns kiihottuu tästä sälästä ja yhdistää siihen omia esineellistäviä sekä katkeria ajatuksiaan. Saattaa kertoa surrealistisia tarinoita kohtaamisista mitä ei ole koskaan ollut ja jos onkin, niin lopputulos ei ole vastannut odotuksia
Saitko mansen verkkojuhta ylös? No hyvä😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaa, paskan marjat koko touhulle. Tiedätkö, yritän nyt kertoa tämän sulle. Jokainen meistä on pohjimmiltaan ongelmaratkaisija, ehkä tämä käy järkeen, mutta kun alkaa kirjoittamaan runoja, voivoi. Oikeaa, ja edes jollain tavalla normaalisti toimivaa runoilijaa ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole näiden 100000kirjoitusten aloittaja enkä kovin kommentoi.
Hemmetti.. joka kerta kun täällä harvoinkin käy, niin nää jutut on kyllä melko outoja täällä🤔
🐻🐼
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1594725Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811665GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys561531- 851465
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381429- 671338
- 681141
- 591096
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle391032Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr162937