Ihan pikkusen hävettää... ehkei ihan pikkusen kuitenkaa
Mua hävettää nyt vähän
13
421
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä hävettää?
- Anonyymi
Mitä häpeät? Ei kannata.
- Anonyymi
Kyllä mä tiedän miten se asia on.
- Anonyymi
Se työpaikan menetys aikoinaan..
- Anonyymi
Ja nyt jätät mut lopullisesti... eikö nii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt jätät mut lopullisesti... eikö nii?
Mitään lopullista päätöstä en ole tehnyt suuntaan tai toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään lopullista päätöstä en ole tehnyt suuntaan tai toiseen.
Älä jätä, älä mene 😞
- Anonyymi
Ehkä minun pitää myös, varsinkin kyllä sun, vähän eri asioista puhutaan.
- Anonyymi
Onneksi olkoon.
- Anonyymi
Mä en pysty tähän enää 🥹
- Anonyymi
Mä jotenki arvasin mitä se aiheuttaa sulle ku mus on vähän samaa vikaa. En tiiä miks mä lankesin tekee jotain mitä niin moni tekee.
Olen kai nähnyt liikaa sitä ympärillä.
Qotsa - go with the flow
Kai mä pystyisin mennä massan mukana, en vain halua sitä. Tiedän, säkin pystyisit.- Anonyymi
Se tekee siitä vielä pahempaa. Onhan tästä tullut jo esimakua aiemmin.
Jos nyt ymmärsin kommenttisi oikein.
Silloin sanon, että rikoit jotain todella kaunista jo aikaisemmin.
- Anonyymi
No ehkäpä siihen on jopa syytäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4706670Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983988Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302134Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1441501Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791366Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861208- 681196
- 661151
- 481109