Ja taidan sillä oikein varmistaa sen etten sua saa.
Oon vaa ollu rikki
9
297
Vastaukset
- Anonyymi
Et kai masentunut?
- Anonyymi
Älä mieti tuollaisia. Rikki oon ollut minäkin. Hyvää yötä, mee nukkumaan ja muista että mä tykkään susta ihan kauheasti kaikesta huolimatta ❤️🌅
- Anonyymi
Masennuin mies tosi pahoin kuin paljastu et valehtelit.
Nyt koen hetkittäin illoa jopa sun kans
Mut enenpi iloa siinä toisessa seurassa.- Anonyymi
Mitä sitten valehtelin? Haluaisin todella tietää.
- Anonyymi
Olen sen ymmärtänyt että olet rikki. Minäkin olen ollut, mutta oletettavasti paljon vähemmän kuin sinä. Mikään ei voi edistyä vauhdilla, koska minun täytyy käydä kahdessakin lääkärissä, kunhan ensin saan rahaa asunnon myymisestä. Mutta jatkan myynnin jälkeen tässä asunnossa asumista. Terveysasiat on välttämätöntä hoitaa ensin, jotta tiedän ettei mikään vakava sairaus uhkaa minua! En voi tehdä minkäänlaisia ennen kuin varmistuu, etteivät oudot oireet liity vakavaan sairauteen.
- Anonyymi
Noin juuri kuuluukin toimia
Mikä sitten sulla onkin se huolestuttaa minuakin
Mutta vaikka oon rikki
Pysyn enenpi tai vähempi lähelläsi
Vain kuolema erottaa ...,🥲❤️
Vaikeaa tämä on molemmille se on se totuus jota kumpikaan ei ääneen sano .
Eikä sitäkään että rakastaa.. - Anonyymi
Yksityisellä voi ottaa myös laskulle maksun. Varmaan hyvä olisi kiirehtiä, ettet jää odottelemaan kun olet talon saanut myytyä. Jos koska oireita on.
- Anonyymi
Tuntuu siltä kuin se olisi ollut viimeinen tikki...
en tiedä miksi sen kirjoitin ja miksi lähetin. - Anonyymi
Poikki ja väsynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1594725Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811665GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys561531- 851465
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381429- 671338
- 681141
- 591096
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle391032Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr162937