Naapurimaan Vickan on vierailulla Suomessa. Upeat hiukset, ruskeat silmät, upea leuka, kirkkaanpunaiset kynnet, hän suorastaan tihkuu kypsää matureseksiä.
Vickan......
20
759
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaapa Ihanalta..WAUDE
- Anonyymi
Mitä meinasitte tehdä tänään.
- Anonyymi
Hänellä on varmasti oikein kaunis vittu.
- Anonyymi
Rotuperseestä voidaan puhua.
- Anonyymi
Vickan on jo tädin iässä.
- Anonyymi
On jo täti mutta upea sellainen.
- Anonyymi
Rahalla saa kenestä tahansa mitä vaan. Mutta jos Wickanin ikäinen tavallinen ihminen on vuosikymmenet kärvistellyt ongelmien kanssa, niin ei eurojackpotin sata miljoonaakaan tee ihmettä ja onnea v sadan miljoonan lisäksi pitää olla jokin alladdiinin lamppukin kolmen toiveen kera. Ei se Wickanikaan nyt mikään niin erityinen ole. En ole koskaan runkannut hänelle tai edes miettinyt.
- Anonyymi
Vahvat on leukaperät. Olis varmaan tehokas lutkuttaja.
- Anonyymi
Vickanilla on tosiaan vahva leuka.
- Anonyymi
Vahva leuka naisella on merkki seksuaalisesta kyltymättömyydestä.
- Anonyymi
Vahvan leuan ansiosta hänessä on hiukan NHL-jääkiekkoilijaa. Upeaa.
- Anonyymi
Jos vielä pukeutuisi nahkaan, latexiin, reisisaappaat...
- Anonyymi
Tai luistimet, kypärä, hammassuojat... ahh.
- Anonyymi
Leuka kieltämättä on kuin rotuhevosella.
- Anonyymi
Vickan on tosi seksikäs ja kiihottava.
- Anonyymi
Ajatelkaa, kun saa tekohampaat aikanaan leukoihinsa... se louskutus.. uhh!
- Anonyymi
Nytkin katselen netistä ihanan Vickan-tädin kuvia ja videoita, ihana ihana...
- Anonyymi
Minulla on Vickan-fetissi.
- Anonyymi
Samoin mulla on Vickan addiktio, katselen ja ihailen. Vickan-täti on ihanin sandaaleissa kun ihanat punaiseksi lakatut varpaankynnet näkyvät.
- Anonyymi
Vickan-täti täytti toissapäivänä 48 vuotta ja on nyt ihanimmillaan oleva mature! Vickan-täti tihkuu seksiä, punaiseksi lakatut varpaankynnet ja upea kiihottava leuka!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161