Niin vaan vai luuletko elämän rakkauden antaa valua kuin hiekka käsistä.
Emmä susta luovu
43
581
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen?
- Anonyymi
Muunsukupuolinen
- Anonyymi
Ja jos tämä huttu-uula eli palstasetä sanoisi, että on nainen niin se tarkoittaisi yhtä tiettyä henkilöä, jonka mielestä sinä olet niin saata nan hyvä ja hieno mies, ettei hän halua luopua sinusta?
- Anonyymi
Luovut jo.
- Anonyymi
En luovu. Etkö osaa lukea 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten se olin minä joka luopui. Ei ihminen kestä määräänsä enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten se olin minä joka luopui. Ei ihminen kestä määräänsä enempää.
Mikset sano sitä irl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano sitä irl
Olisiko sinun pitänyt jotain sanoa jo aikoja sitten?
Valitsit satuttamisen suoruuden sijaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko sinun pitänyt jotain sanoa jo aikoja sitten?
Valitsit satuttamisen suoruuden sijaan.Tulen jälkijunassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano sitä irl
Olen luopunut aikoja sitten. Mutta toinen ei taida suostua ymmärtämään sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen luopunut aikoja sitten. Mutta toinen ei taida suostua ymmärtämään sitä!
Etkä ole. Se tässä ongelma onkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen jälkijunassa
Älä tule!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ole. Se tässä ongelma onkin
Mistä sinä muka tiedät kenestä pidän ja kenestä en! Palstan ulkopuolella minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa häirikölle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä muka tiedät kenestä pidän ja kenestä en! Palstan ulkopuolella minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa häirikölle!
Ja näin olen ajatellut jo monen vuoden ajan! Aika tarkkaan kuuden vuoden ajan. Ette ole ymmärtäneet sitä, että välillä kirjoitan ihan mitä sattuu ihan tahallaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin olen ajatellut jo monen vuoden ajan! Aika tarkkaan kuuden vuoden ajan. Ette ole ymmärtäneet sitä, että välillä kirjoitan ihan mitä sattuu ihan tahallaan!
Syy siihen miksi en halua tutustua häneen on se, että menetin itselleni rakkaan vakituisen työoaikan! Olen toistanut tätä monta kertaa ja myös sitä, ettei projektia olisi koskaan saanut aloittaa minulta lupaa kysymättä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy siihen miksi en halua tutustua häneen on se, että menetin itselleni rakkaan vakituisen työoaikan! Olen toistanut tätä monta kertaa ja myös sitä, ettei projektia olisi koskaan saanut aloittaa minulta lupaa kysymättä!
Nuo kaksi lausetta ovat avainlauseet siihen, miksi en halua koskaan olla missään tekemisissä häirikön kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano sitä irl
Näkee kyllä täysin selvästi, ettei sulla ole kasetti kunnossa kun vastailet näihin palstaäijän teksteihin kuin olisit se jonkun elämän pelastus. I smell stink of narsismi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin voin kirjoittaa tänne puuta heinää aina välillä. Sitä ette tainneet ymmärtää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan nyt jo viimein palstasetä näille epätoivoisille maalittaville vintiöille tämän tusinafeikkitappelusi yhteydessä että mikä sulla on niinkö hätänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulle gubbe tapahtui kuuppa levisi lopullisesti? Kerro nyt kun koirat läähättää vieressä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen jälkijunassa
Niin, sitten kun on väännetty ratakiskosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule!
Minne palstasetä ei saa tulla- sinne innovatiiviseen kasvukeskukseenko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku koittaa kovasti gubbe nyt kokea olevansa tämä sinun rakas häirikkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovuit kun palasit sen kanssa taas
- Anonyymi
No se on tiedossa että naisia esittävä korkokenkäcepari ei luovu kuin sitten kun saa aivovaurion
- Anonyymi
Juu näin se on- katkeraan loppuun saakka näitä rasittavia emojien piirusteluja
- Anonyymi
Älä luovuta☺️
- Anonyymi
kaikki vanha on tuhottu. jos elämääni tulee uus mies ,semmoinen hyvä kiva mies, joka on valmis sitoutumaan muhun ,niin voin mennä vaikka naimisiin. ei kiinnosta sävellys useiden miesten kanssa.
- Anonyymi
Minä luovutan hei hei👋😁.......🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi
Yrität esittää jotain toista, kun oot niin tylsä ilman persoonallisuutta,hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrität esittää jotain toista, kun oot niin tylsä ilman persoonallisuutta,hyh
Ketä toista tässä palstaäijän monologissa nyt esitetään mielestäsi- yritätkö vedota suuren yleisösi tunteisiin, että altruistina minä täällä teitä puolustan? Kai tämä kotkotus toimi aikansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä toista tässä palstaäijän monologissa nyt esitetään mielestäsi- yritätkö vedota suuren yleisösi tunteisiin, että altruistina minä täällä teitä puolustan? Kai tämä kotkotus toimi aikansa
Korkean kulttuurin henkisiä irrotteluita. Noloa, mutta vielä nolompaa on olla myöntämättä
- Anonyymi
En koskaan kirjoittaisi noin yhteenkään palstalaiseen liittyen!
- Anonyymi
Eipä tuohonkaan voi kukaan ketään pakottaa mu mulla vain on omat ehtoni mä olen jo kolmesti seukannu kahdesti asunnu saman katon alla naisen kanssa ja oppinu jo tähän ikään että turha edes miettiä yhteen muuttoa ennen kuin toisen oikeasti tuntee nää kun oletuksena on yleensä että kun on kerran naitu ni toisen saa sillä pidettyä eipä ole toiminu yhdessäkään suhteessa mitä olen sivustakaan seurannu ja ongelma on se että tutustuminen loppuu yleensä siihen ensimmäiseen yhdessä vietettyyn yöhön ja vinkkinä muille se on tietääkseni mahdotonta tutustua toinen toiseensa jos ei keskinäinen kommunikointi toimi lapsistani en ole ihan varma pystyvätkö he noilta osin samaan kun isänsä että oppivat tuntemaan toisen yhtä nopeasti kuin minä olen ainakin yrittäny opettaa jos suinkin mahdollista
- Anonyymi
Ja sekin siksi että en ole huomannut siitä olevan haittaa päinvastoin enemmän siitä on itselleni ollu ainakin hyötyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekin siksi että en ole huomannut siitä olevan haittaa päinvastoin enemmän siitä on itselleni ollu ainakin hyötyä
Lapsi ei kuitenkaan tee mitään vanhemmalla joka ei lapsestaan välitä edes sen vertaa ettäkö olisi edes suojeleva tästä toki sekään ei aina riitä mutta on jo paljon enemmän kuin mitä monellakaan lapsella on ollut ja si se ei ole lapsensa sujelua että lapsi maksetaan selville vesille itse aiheuttamistaan ongelmista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi ei kuitenkaan tee mitään vanhemmalla joka ei lapsestaan välitä edes sen vertaa ettäkö olisi edes suojeleva tästä toki sekään ei aina riitä mutta on jo paljon enemmän kuin mitä monellakaan lapsella on ollut ja si se ei ole lapsensa sujelua että lapsi maksetaan selville vesille itse aiheuttamistaan ongelmista
Just näin palstasetä varhaiskasvatuksen ammattilainen - eikö kukaan ajattele enää lapsia
- Anonyymi
Niin monet vaan näyttää tekevän.
- Anonyymi
Ei täältä mitään todellista vastausta saa,koska sekoitukset tulee väliin. Kysy muita kanavia käyttäen..
- Anonyymi
Eiköhän nämä ns sekoittajat ole kuule palstasetä itse räknäämässä ketjuaan, pictokuvin selittäjä nainen- irl-nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nämä ns sekoittajat ole kuule palstasetä itse räknäämässä ketjuaan, pictokuvin selittäjä nainen- irl-nyt
Jatkan miksi näihin palstaäijän kiekunoihin pitää vastailla kuin yksinkertaiselle
- Anonyymi
Luovutpas koska mä luovutin.
Pienelle miehelle nAiselta. - Anonyymi
Kiva kuulla rakas. En mäkään luovu koskaan susta❤️😘
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4706670Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983988Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302134Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1441501Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791366Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861208- 681196
- 661151
- 481109