Nytku on menny aikaa sain kuulla että se herra K sai liikapaljon käteistä. Joku sanoi baarissa et meni oikein mut kenenkä mielestä herää kysymys kuitenkin toisenlainen vaihtoehtokin rikos lakia kierrettiin laskelmoivasti käyttäen kuulemma bulvaani kuviota. Täälä ei ole ehkä kerrottu kaikkea silleen mitä annettu ymmärtää.
Herra K ja kauppiaan raha tukot
Anonyymi-ap
3
220
Vastaukset
- Anonyymi
Rikos vanhentunut jos sellaista luullaan.
- Anonyymi
Raha haisee.
- Anonyymi
Väärinymmärretty narsu trolli nillitti kohtaloaan syytellen syyttömiä. Katkeruudella ei mitään rajaa sillä. Itse se ne rahalahjat ohjasi pois itseltään. Haminan herra on siihen syytön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791