on mennyt huonoksi. luut jauhetaan sekaan ja lihaosuus pienenee. kalliimmatkin makkarat sisältää luumurskaa ja jänteitä. sama juttu nakeissa. laatu huononee ja hinta nousee.
grillmakkaroiden laatu
12
373
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen tilannut kaikki makkarat jo pitkään Temusta.
Aasialaisen lihan laatu on hyvää, hinnat on edulliset ja makkarat tulee suoraan kotiovelle.- Anonyymi
Hehehee, hyvää komediaa.
Kiinassa ei edes tiedä mitä lihaa syö, mitä muuta se sisältää ja missä sitä on säilytetty. Silti maistuvat hyvältä😁
- Anonyymi
Rotat antaa lisämakua aasian makkaroihin.
- Anonyymi
Osta lihaa ja jätä makkarat ostamatta.
- Anonyymi
Jos ihmiset lakkaisi syömstä lehmiä ja sikoja, niin koko maapallon kasvihuoneilmiötä ei olisi olemassakaan. Lehmien ja sikojen syöminen ei ole pakollista, muullakin ruualla pärjää.
- Anonyymi
ajatteletpa itsekkäästi,
- Anonyymi
Jos ihmiset eliminoitaisiin maapallolta niin kasvihuoneilmiö ratkeaisi siinä samalla.
- Anonyymi
jos ihminen häviäis maapallolta, niin kasvit, eläimet ja eliöt valtais sen. kyllä siitä seurais sitä hiilidioksiidia ja päästöjä ja eläinten haitallisia pieruja. kasvit hajotessaan tuottais kaasuja......ja sitten tuf
- Anonyymi
Tulkaa Äijänkivelle! Vertaillaan nakkeja ja makkaroita. Kirvesmies odottelee jo teitä kaikkia makkaran purijoita. Kuka tuo isoimman makkaran mukanaan, kuka prinssi nakin?
- Anonyymi
Suuri osa maapallon nykyisestä eliöstöstä ja eläimistöstä kuolisi, jos ihminen poistettaisiin maapallolla. Moni eläinparvi ja laji elää symbioosissa ihmisen ja hänen tuotoksiensa kanssa.
- Anonyymi
Ainakin hyttyset ja asunnoissa pyörivät kevätkusiaiset alkaisi kärsiä.
- Anonyymi
Aloittaja puhuu asiaa. Liian monet makkarat on täyttä sontaa. Ja jos jotain parempaa haluat esim kinkkua niin paketissa on neljä siivua ja hinta 6 e. Myös lohessa on menty samalle neljän siivun ylihinnoittelulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1981935
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91401- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911