Trumpin ja USAn nykyisen johdon mielestä on oikeudenmukaista että toiseen , pienempään maahan hyökännyt suurvalta, kuten Venäjä saa ” rauhan sopimuksessa” kaikki valloittamansa maat ja muitakin haluamiaan etuja sekä se valtio, joka ” olevinaan auttaa rauhan aikaansaamisessa” saa palkinnoksi hävinneeltä maalta esim maametalleja. Tällä muka ” rauhan sopimuksella ” Trump porukoineen = jenkit takaavat itselleen samat oikeudet , kun alkavat ottaa esim Tanskalta Grönlannin, Gazan j Panamalta kanavan yms mitä Trump on jo julistanut heille kuuluvaksi.
Hyväksyvätkö muut maat tällaiset sopimukset ” rauhasta” ?
Jos näin käy, niin pienissä maissa ihmisille elämä muuttuu ” venäläiseksi ruletiksi ” + ” jenkkiläiseksi rauhan työksi ”.
Oikeudenmukainen rauha
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on seuraava jaettava.
- Anonyymi
Ilmankos Orpo- Purra hallitus haluaa varakkaille mahdollisemman paljon” massia ” ennenkuin Suomi poistuu maailman kartalta.
Köyhät jäävät tänne jaettavaan Suomeen ja rikkaat lentävät kohti auringon nousua. - Anonyymi
Suomihan on Stubbin johdolla valmistautunut tulemaan Jenkkien köyhimmäksi osavaltioksi. Orjatyövoimaa järjestellään jo. Ja köyhät kerjuulle. Niinhän se jenkeissäkin on järjestetty…. Se kun on Persu -Orpon ihanne yhteiskunta.
- Anonyymi
Taitaa edelleen olla kuitenkin kansan valitsema eduskunta kun asiat hyväksyy tai jättää hyväksymättä. Ei Stubbelo tai Orpo mitään yksikseen päätä, kuten ei vasurien super-sannakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175