öljynpainekytkimen sijainti skoda octavia

Anonyymi-ap

Missä sijaitsee öljynpainekytkin? Auto Skoda octavia combi II 2,0 fsi

19

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hauskaa huumoria !! Tiedätkö itse missä on pakoputkiston paineentasausanturi?

• Anonyymi

Entäs pakoputken kannatinlaakeri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs pakoputken kannatinlaakeri?

Ainakin varaosa myymälöiden sivuilla myydään nimenomaan ölynpainekytkimiä (motonet, ym. ). Muutakaan nimeä en osalle tiedä, mutta olenkin nainen ja blondi kaikenlisäksi;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin varaosa myymälöiden sivuilla myydään nimenomaan ölynpainekytkimiä (motonet, ym. ). Muutakaan nimeä en osalle tiedä, mutta olenkin nainen ja blondi kaikenlisäksi;)

Aloitin haun etsimällä öljynpaineanturia, mutta yllätyin kun vastaan tulikin vain kytkimiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitin haun etsimällä öljynpaineanturia, mutta yllätyin kun vastaan tulikin vain kytkimiä...

Anturi mittaa painetta, kytkin vain toimii, jos paine liian matala. Siinä ero viisastelijoille

• Anonyymi

Sanoisin että Moskovassa.

• Anonyymi

etsihän oikea nimi sille kammppeelle mitä kyselet.

• Anonyymi

переключатель давления масла

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän oikein.
        Millä muulla kielellä haluat. tietää

• Anonyymi

Se vilahti koska ei ole vaihdettu öljyjä riittävän tiuhaan. Kone on pikeentynyt nyt. Polttoöljyä 0,5 litraa koneeseen kun öljypinta on tikun alarajassa. Konepelti auki ja keula sen verta koholle vaikka lankkujen päälle niin että mahdut pudottamaan öljyt pois lopuksi. Eli kone käyntiin ja lämmöntuotto täysille hanasta ja 1 nopeus päälle ja koneeseen 1500rpm että öljynpaine pysyy joku siis kaasupolkimen päälle että kierrokset pysyy. Annat pyöriä 1.5-2 tuntia. Seuraa kopissa öljynpainevaloa ja lämpöjä . Selaa odottaessa nettiä ja lue miten pitkiä öljynvaihtovälejä puolustellaan ja ihannoidaan ja haukutaan autoja joita huolletaan vaihtamalla öljyt 10tkm välein. Toivotaan että koneesi puhdistuu. Vaihda öljyt ja suodatin. Tee sama uudelleen 10tkm kuluttua. Ehkä koneesi pelastuu vaikka on jo saanut hieman siipeensä puutteellisen tukkeutuneen itse aiheutetun öljyn virtauksen vuoksi koska niitä öljyjä ja suodatinta einole vaihdettu riittävän usein. Tämä on fakta pidit siitä tai et. Käytä rvs ainetta 2 kertaa ohjeen mukaan.

• Anonyymi

Kaikelta tältä vältyt ostamalla nykyaikaisen ts. sähköauton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköauto ei ole ketjun aihe ellet huomannut. Sinun kannataa ensin hankkia edes ajokortti.

• Anonyymi

Auto on minulla lainassa ja samalla koeajossa. En tiedä kannattaako edes ilmaiseksi ottaa??? Öljyt juuri vaihdatin, oli suodattimenkannen ritilä osat aivan soikeena. Tulpat vaihdettu nykimisen takia. Nyt vuorossa ilmansuodattimesta lähtevän ilmanottoputken (?) osto, kun on aivan irti. Ja tuo anturi/kytkin vaihdetaan kun ehdin tutkimaan missä sijaitsee. Vilkuttelee välillä/epäsäännöllisesti alhaista painetta, n. 20 min kun ajaa niin alkaa tuo. Moottoriin tilattu jotain puhdisainetta..pari vuotta kun auto toimisi, niin olisin tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ostamassa sähkövatkainta:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ostamassa sähkövatkainta:)

Kyllä olet, koska se on kohta ainoa vaihtoehto. Pärisevät leluautot poistuvat pian markkinoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olet, koska se on kohta ainoa vaihtoehto. Pärisevät leluautot poistuvat pian markkinoilta.

Olen varmaan haudassa ennen kuin näin käy. Onneksi tämä on vain koeajossa, ja toinen pelittävä auto löytyy...On kylläkin Volvo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varmaan haudassa ennen kuin näin käy. Onneksi tämä on vain koeajossa, ja toinen pelittävä auto löytyy...On kylläkin Volvo...

Mistä lähtien Volvo on auto?
        Eiks ne Traktoreita ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä lähtien Volvo on auto?
        Eiks ne Traktoreita ole?

Äänestä päätellen tämä voisi olla traktori, mutta kyllähän tuo ihan henkilöautolta näyttää :)

• Anonyymi

Kiitos kaikille aivan turhista viesteistä!!! Vastausta ei löytynyt niistä...Jos joku nyt lukee näitä, niin on kyseessä 05 vuoden skeida.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3595
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2297
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37