Onko kokemuksia Kletta kirjanpidosta toiminimelle?
Joku appi puhelimeen. Onko toimiva?
Kletta kirjanpito?
13
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Voip ollakin. Toisilla ei taas toimi mikään.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia ihan oikea kirjanpitäjä, vältyt veroseuraamuksilta
- Anonyymi
höpöhöpö! Kirjanpitäjätkö ei tee virheitä? :D :D :D
- Anonyymi
Siellä on kirjanpitäjä mukana halutessaan tai sitten voi tehdä itse kirjanpidon appilla kun osaa jotakin edes.
- Anonyymi
"Tallenna kuitit helposti
Ota kuva ostolaskusta tai kuitista – Kletta
tunnistaa automaattisesti ostotapahtuman
tiedot, valitsee sopivan kulukategorian ja
tallentaa tiedot kirjanpitoosi."
https://www.kletta.fi/
Kyllä nyt meni kalliit ja yhteistyökyvyttömät tilitoimistot roskakoppaan.
Nykyaikana ei enää tarvitse muuta kuin ottaa kuva ostolaskusta ja lähettää se tuonne. Kuitin kirjanpidollinen käsittely hoituu sekunneissa.
Firman myyntilaskuissa varmaan sama homma ja sama helppous tarjolla. - Anonyymi
Sovellus jumitti ja ajopäiväkirja pyörinyt jo 2 vrk. Eikä tiedä miten saa apua. Ei puhelin numeroita vain chat robotti
- Anonyymi
Minkään puhelinlaitokset, Kelan, tavarantoimittajan tms. Chat-robotista ei ole koskaan ollut minkäänlaista apua.
Nuo valmiita, itsekin asianomaiselta sivulta löydettävissä olevia tekstinpätkiä ja ohjeita toistavat robotit ovat aivan tyhjän kanssa olevia asioita.
Pitää olla ihminen siellä Chatin toisessa päässä, niin asiat alkavat silloin ainakin hiukan mennä eteenpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkään puhelinlaitokset, Kelan, tavarantoimittajan tms. Chat-robotista ei ole koskaan ollut minkäänlaista apua.
Nuo valmiita, itsekin asianomaiselta sivulta löydettävissä olevia tekstinpätkiä ja ohjeita toistavat robotit ovat aivan tyhjän kanssa olevia asioita.
Pitää olla ihminen siellä Chatin toisessa päässä, niin asiat alkavat silloin ainakin hiukan mennä eteenpäin.Siellä on kovasti asiantuntijoita vastaamassa kysymyksiin. Toki taitaa puuttua siitä halvimmasta paketista, mutta palvelu maksaa.
Itse olen ainakin saanut vastaukset kysymyksiini joka ikinen kerta
- Anonyymi
Homppelipojan näköinen karvapääkloppi tuolla viittilöi, että liity mukaan tänne.
https://www.kletta.fi/
Taitaa tuio filminpätkä olla ainoa ihmiskontakti, joka tuolta firmasta on millään keinolla tavoitettavissa.- Anonyymi
No on kyllä. Tuommoinen puolihuolimaton, pikkupoikamainen hiustyyli oikein kirkuu sitä asiaa.
- Anonyymi
Taitaa sattua ajan ohittaman dinosauruksen pääkoppaan, kun mainostetaan nuorilla tekijöillä nuorille yrittäjille nykyajan palveluita. Höylää sinä vaan sitä pankkikorttia vanhalla mankelilla ja kirjota kuitit käsin ja anna homppeleiden mainostaa niinku tänä päivänä mainostetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sattua ajan ohittaman dinosauruksen pääkoppaan, kun mainostetaan nuorilla tekijöillä nuorille yrittäjille nykyajan palveluita. Höylää sinä vaan sitä pankkikorttia vanhalla mankelilla ja kirjota kuitit käsin ja anna homppeleiden mainostaa niinku tänä päivänä mainostetaan.
Julkaistua puhelinnumeroa ei ole firmalla ollenkaan. Pelkän chatti-robotin vastauksilla pitäisi asiakkaiden muka kirjanpidoistaan selvitä.
Onneksi sentään tänne ehti joku firman ihmis-työläisistä kommentoimaan asiaa.
- Anonyymi
Mulla ollu kohta vuoden verran käytössä ja pelittää aivan erinomaisesti!
Toki auttaa asiaa, jos itse ymmärtää edes perusteet kirjanpidosta, mutta äppi itsessään todella helppo ja yksinkertainen käyttää.
Ihan alussa kysymyksiin vastaaminen kesti jonkun aikaa, mutta siltäkin osin tilanne on parantunut huomattavasti. Ja apua tulee niin kirjanpidollisiin, kuin verotuksellisiin kysymyksiin, että ei voi kuin peukuttaa tätä palvelua :)
Niin, ja Mikko myynnissä oli asiantunteva kaveri, jos vaan onnistutte hänet saamaan alkuun kaveriksi, niin asiat sujuu todella sujuvasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833258
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342595- 612238
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702179Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512141Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1092096Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191887- 611864
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191673- 841597