Oonkohan vain halunnut..? On niin niin noloa kertoa tälläistä varsinkaan tutuille.
Miehenä olen tapaillut toista miestä ollaan harrastettu seksiä... Yksi kerta menin hänen luokseen ja oltiin sovittu että saunotaan ja otetaan pari ja sen muutamia kavereita kans tulee. Oli mukava alku ilta mutta sit mun tapaama Mies ehdotti yks kaks et otanko suihin ja kolme sen kaveria kanssa et meiltä kans oltiin kyllä puhuttu kimpasta ja et olisin alistuva.. mutta no suostuin ku muna kiihottaa ja neljä seisovaa siinä. Rupesin vuoron perään imee kaikkia ja sit ne halusi alkaa panee ja suostuin. Sit halusin et lopetetaan tai tauko ne ei suostunut vaan jatkoivat yksi pani takaa toinen suuhun kunnolla toisinaan nautin ja en kesti varmaa tunnin yli tämä eka pano no olisin voinut lähteä mutta jäin saunottin ja juotiin ja pojat sano mulle et taisit nauttii kun jäit kohta saat lisää ja otti päästä kii ja tunkeutui syvälle suuhuni ja toinen kuivana takaa ja siitä alko alistaminen ja todella raju paneminen se tuntui ikuisuudelta mutta en ole tästä sen koommin puhunut emmekä mäkään mutta olemme tapailleet vielä silloin tällöin... Oonko halunnu tota vai raiskasko ne mut...?
Onko pakotettu? Vai halusinko tätä..?
Anonyymi-ap
0
181
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022222Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122089Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501425Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821079Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581005Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia403973Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41868- 140836
- 56829
- 79805