Oonkohan vain halunnut..? On niin niin noloa kertoa tälläistä varsinkaan tutuille.
Miehenä olen tapaillut toista miestä ollaan harrastettu seksiä... Yksi kerta menin hänen luokseen ja oltiin sovittu että saunotaan ja otetaan pari ja sen muutamia kavereita kans tulee. Oli mukava alku ilta mutta sit mun tapaama Mies ehdotti yks kaks et otanko suihin ja kolme sen kaveria kanssa et meiltä kans oltiin kyllä puhuttu kimpasta ja et olisin alistuva.. mutta no suostuin ku muna kiihottaa ja neljä seisovaa siinä. Rupesin vuoron perään imee kaikkia ja sit ne halusi alkaa panee ja suostuin. Sit halusin et lopetetaan tai tauko ne ei suostunut vaan jatkoivat yksi pani takaa toinen suuhun kunnolla toisinaan nautin ja en kesti varmaa tunnin yli tämä eka pano no olisin voinut lähteä mutta jäin saunottin ja juotiin ja pojat sano mulle et taisit nauttii kun jäit kohta saat lisää ja otti päästä kii ja tunkeutui syvälle suuhuni ja toinen kuivana takaa ja siitä alko alistaminen ja todella raju paneminen se tuntui ikuisuudelta mutta en ole tästä sen koommin puhunut emmekä mäkään mutta olemme tapailleet vielä silloin tällöin... Oonko halunnu tota vai raiskasko ne mut...?
Onko pakotettu? Vai halusinko tätä..?
Anonyymi-ap
0
251
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952