En tiiä onko koolla väliä mutta itse pidän ainakin katsella isoja. Itel seisokissa joku 23 cm.. isoin minkä oon seisokissa nähny on 18 cm ja onhan se kiihottava ja kiihottava pitää kädessä. Saispa joskus rauhassa hyväillä toisen miehen kovaa kalua ja odottaa suuhuni olisko seuraa salosta päin
Kyllähän isoa kullia on kiva katsella...
5
411
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kysele yksityiskohtia kun on muutakin mitkä merkitsevät kuten "kaikki muu mukava"... harrasteet joista emme tiedä!
Esim. että pienillä on usein pieni ja isommilla jo isohko!
"Kullin mitalla ja komeudella ei monia vellejä keitellä" = on yksi sanonta paapan ja savotan
rumista ukoista - ja tukkimiesten kanssa jotka sai anusta ja vulvaa aina halutessaan!
Koko ei ratkausevin vaan tavat ja luonne! - Anonyymi
Oma siis 13cm
- Anonyymi
Mulla isoterska ja 10cm
- Anonyymi
Moikka!
Mä haluaisin imeä sun isoa kyrpää!. Lisäksi saat nussia mua tiukkaan perseeseen!. Mä asun Hämeenlinnassa jos kiinnostaa.
Terv. Mika - Anonyymi
kyllä aina tulee mieleen mahtuisko mun peppuun uima hallissa joskus levossa niin isoja kuvittelen vaan kuinka suureks kovenee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 675004
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608