Itseäkin ruvennut kiehtoon ajatus täräyttää joku hyvännäköinen nainen paksus. Kai se biologia ohjaa vaik mä en isäks oo valmis useeseen vuoteen. Biologia on näin keväällä vahva.
Kuinkakohan moni mies harhautuu ulkonäön perässä tekeen lapsen
13
240
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan niitä naisia jotka etsivät ns.lahjoittajaa epävirallisiakin reittejä joten eiköhän se oli ihan win-win monille.
- Anonyymi
Oliko tämä joku blondi-vitsi.
- Anonyymi
Et sä tuu koskaan lisääntyyn, mee vaan puristaan tyynyä. Laskut on rajut mutta siedettävissä.
- Anonyymi
lisäännyn ainakin enemmän kun tää palstagubbe.
- Anonyymi
Biologia tosiaan ja kysymyksesi on erittäin hyvä ja aiheellinen.
Se miksi kauniit naiset ovat viehättäviä ja herättää halut, on siinä että sinun vanhemmat ja esivanhemmat lisääntyivät samalla kaavalla. Se on osa selviytymistä ja suvun jatkamista, että kaunis nainen tekee kauniita jälkeläisiä, joita joku joka päivä haluaa myös panna.
Ei siinä mitään väärää ole, mutta kun hyväksymme olevamme typeriä niin olemme totuuden jäljillä. Jos et ikinä pidä huolta jälkeläisistäsi, niin riski on että joku muu mielellään hyväksikäyttää. Mutta jatkavathan ainakin sukua, vaikka perheeksi tuskin vahinkolapsia kutsuisit.
Typerät, hyvännäköiset naiset ovat äitinsä jälkeä, joka todennäköisesti oli "tyhmä mutta hyvännäköinen", ilman isää eläneenä ei nainen edes etsi puolisoa, vaan hoitaa lapsen kuten äitinsä teki.
Tämähän on hyvin alkukantaista totuutta, mutta me olemme kuitenkin ihmisiä. Käyttäkäämme siis aivojamme ja pohtikaamme mitä oikeasti haluamme tähän maailmaan. Ei ole vääriä vastauksia, on vain vastauksia.
Tsemppiä- Anonyymi
Viisaita sanoja.
- Anonyymi
Si voikin kysyä että mikä menikään v......i kun ihmislaji kuoli sukupuuttoon eikä mene ulkonäkö ihan noin pitäs tietää niin äidin kun isänkin puolelta lähes koko suku vähintään noin kymmenen sukupolvea taaksepäin että vois vähänkään luotettavalla varmuudella sanoa mistä ulkonäkö on perittyä
- Anonyymi
Niin, eihän fiksut enää lisäännykään.
- Anonyymi
teen kuus ite.
- Anonyymi
Tuollainen vaatii paljon harjoittelua
- Anonyymi
Hyvä että myönnät tämän.
- Anonyymi
Useimmat tekee lapsen ihan kenenkä kanssa tahansa naiset on yleensä ne jotka on tarkempia siitä minkä näköisen miehen kanssa tekevät lapsen jotain meni vi.....i unohtu tarkistaa onko kyseisellä idiootilla yhtään aivotoimintaa miehillä monesti johtuu siitä että saa naisen sidottua kodin ja työn välille ettei muka kerkeäisi pettämään no usein ne si pettää tykaverinsa kanssa mu onnea onnistuneelle valinnalle olisko kenties kannattan tehdä jotain jossain välissä eikä ihan tuosta noi vai lasta tehä kun ei parempaakaan saanu yhdelle työkaverille aikoinaan sanoin että ny jos ihan oikeasti niistä deittisovelluksista muutakin etit kun pillua ni pitäskö katsoa jotain muutakin kun ulkonäköä opetin toki samalle työkaverille että pistät firman pystyyn myyt muutaman hanan silloin tällöin munan sijaankin ni et jää kiinni huoraamisesta ni ehkä onnistuu vie jonkun naisenkin saamaan et kyllä mä ne metkut pillun saantiin olen oppinu kauan si ja joskus tyytyny ihannpelkällään siihenkin kunnei ole sillai sattunu yhtään naista kohdalle joka osais itsestään jotain muutakin antaa ja mahdollisten seurustelujen varalle opettelin selvittään kuinka äkkiä nainen pettää ettei ainakaan mua voi syyttää ettäkö mä olin olen se joka sen hänen aikaansa onntuhlannu mä ny olen taas si omaa aikaani kuluttan joutessain ihan vaan lapsiani hyödyttääkseni ettei heidän ainakaan tartti pelätä ettäkö rinnalla olisi puoliso kumppani joka kovinkaan helposti ainakaan pettäisi mutta silti on hyvä muistaa että parisuhteen hoidosta on vastuussa suhteen kumpikin osapuoli omalta osaltaan että ihan turha edes yrittää pelkästään vaan toista syyttää jos ei suhde toimikaan
- Anonyymi
No jos ympärille katselee niin aika moni on tainnut paritella yli ja ohi ulkonäön :D jälkikasvu ei ole myöskään mitään Vogue-tavaraa peräpohjolassa. Vaan aina voi unelmoida ja toimia kun on 25v. ja kestää seuraukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769