Minäpä sitten ihailen tuota Mehta Manin

Anonyymi-ap

tapaa viskoa ja heitellä syömiään ruokatavaroita suoraan pöydälle ilman asettia tai muita lautasia. Tänään esimerkkinä keksi, josta murut lensivät ympäri torppaa.

Toinen asia joka on mietityttänyt näin länsisuomalaisena: ovatko savolaiset kotoisin jostain tuolta Lapista, saamelaisalueilta, kun ovat tuollaisia tummia, lyhyitä ja kumarassa käveleviä kyöriä? Vaiko jostain Uralin takaa pohjoisestä?

12

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyörä on kateellisen spurgun synonyymi sana savossa.

• Anonyymi

Kyllä maaseudun tubettajille olisi hyvien käytös- ja pöytätapojen kurssi paikallaan, jopa tubetus kielto jos ääni ja pärstä näkyy videolla ennen kuin kurssi on suoritettu.

• Anonyymi

Sivistyneille ihmisille olisi paikallaan henkilökohtainen valvontakomissio, joka vahtisi mitä on soveliasta katsoa ja tehdä milloinkin.

• Anonyymi

Sikamaista käytöstä ihmiseltä on murustella ruokaa pöydälle.

Anteeksi siat.

• Anonyymi

Ei tuo yleinen tapa liene savossakaan, yleistä sivistymätöntä käytöstä vaan.

• Anonyymi

Ei varmasti ole mutta tuntuvat hyvät tavat Kosulan kiertäneen ja kerron miksi.
        Kosulaan ei ole rautatietä eikä Kosulassa ole rautatieasemaa ja sen puutteen näkee ja kuulee Kosulan ihmisistä.

• Anonyymi

Aseman kylillä asuneet savolaiset ovat aivan eri rotua kuin korpikylillä keskenään myttiytyneet metsäläis-savolaiset.

• Anonyymi

Kela sprurge savolaiset..

• Anonyymi

Terveppä terve! Tilloo Konemännin kanava ja kaikki muut Kosulassa on katteellisia.

• Anonyymi

Opetellaan vielä pöytätapoja.

• Anonyymi

Kaekki on männä seiniä päin urhoilla, kun äiteensä hävittivät, nyt saa hillua vappaasti vaekka missä. Surullista kuites, eestään löytävät.

• Anonyymi

Tuolla on hermot menny.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe