Miksi pitää häiritä

Anonyymi-ap

Mulla on yhtäaikaa krapula ja flunssa. Ei ole häävi olo. Olen maannut peiton alla sohvalla kokopäivän, lipittänyt vähän kaljaa ja ottanut aspiriinia. Ihminen kaipaa tietysti lepoa ja rauhaa kun on huonossa kunnossa. Niin ihmettelen vaan miksi joku on käynyt rimputtamassa ovikelloa ja räpättämässä postiluukkua, jo kolme kertaa!

20

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kylmis etsii yösijaa

• Anonyymi

This.

Muistakaa, että Kylmis saattaa tulla myös sinun ovellesi. Ei se vaarallinen ole, annat vain monoa pari kertaa pötsiin, niin se poistuu ulisten sun tontilta.

-Faktaa vakioista

• Anonyymi

Viimeöinen pyllytuttusi kaipaa jo sinua.

• Anonyymi

no voi harmi. sulla on sit parempi olo vaan kännisenä

• Anonyymi

Aaaaaa minä juosten raisgaan sinut aaaaaa

• Anonyymi

Rappukäytävä runkkareita. Ihme porukkaa.

• Anonyymi

en kuulu heihin koska ei ole rappukäytävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en kuulu heihin koska ei ole rappukäytävää

No näitä kolkuttelijoita on myös omakotitaloissa. Tuijottavat jopa ikkunasta sisään. Tosin eivät hae kaljaa vaan myyvät esim. kattoremppoja. Rasittavaa sakkia.

• Anonyymi

Rappukäytävän narkkareita.

• Anonyymi

Nuoriso on siirtynyt huumeisiin. Katkolla kuulun vähemmistöön, turvonneena alkoholistina. Kaikki muut nuoria nistejä.

• Anonyymi

Tuohan on hävytöntä. Kotirauhaa pitää kunnioittaa. Jokainen ostaa kaljansa itse eikä häiriköi naapureita.

• Anonyymi

Petterin pitää saada olla rauhassa molemmalla mielellä. Tai sitten toista on liian vähän.

• Anonyymi

Tarvitaan krapulaan joskus apua, jotta olotilaa saadaan paremmaksi. Alku auttaa ensin, mutta jo viisi päivää selvänä auttaa, tiedän sen.

• Anonyymi

Mä aloin tässä taas juomaan päiviä sitten, eikä mua auta mikään, itseni vain, sekä korkeempi voima jostain. Pääsiäinen on kuitenkin ihmisen parasta aikaa. Miettimisen aikaa. Mutta putken päästä irtoaa ruostetta ja nukkaa, sanoi myös sitikan omistaja.

• Anonyymi

2 viikon rankka putki takana, katkolle en mene, mikä neuvoksi?

• Anonyymi

Makoilet sängyssä ja katselet kylmiksen videoita.

• Anonyymi

Paljon vichyä ja jotain pitää syödäkin. Urheilujuomia ja jääkaapissa vaikka ykköstä jos hommat meinaa lähteä käsistä.

• Anonyymi

Et mee katkolle, eli kärsit kotona sitten. Bvitamiinit voisi ehkä vähäsen auttaa oloon.

• Anonyymi

Alkoholisti usein myöntää ongelmansa, juoppo vaan juo elääkseen.

• Anonyymi

Järki mies myöntää ongelmansa, eikä siirrää sitä tulevaan. Riekon paska on eilisen juttu, Huomenna se paska on jo kädessä. Pysy ajassa, tarpeen mukaan, opi menneestä. Mennyt ei perhana sentään palaa koskaan vaikka kuinka itkisi. Elämästä tulee silti mukavaa, sen voi sanoa. On mukava herätä selvänä, lehteä lukea, ulkona liikkua, saunassa, ym.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1713
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1194
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe