Ennen vanhan oli stereot kova sana jos halusi hyvä ääntä kun matka radiossa ei ollut kaikupohja eikä basso reflexi kotelo eikä diskanttia tai jako suodatinta eikä sinä ollut tehokasta vahvistinta eli oli surkea ääni.
Ja jos oli CD radio nauhuri niin sinä oli kokoääni aluen kaiutin ja basso reflexi kotelo mutta pieni tehoinen kohiseva vahvistin ja ei ollut diskanttia tai jako suodatinta eli oli surkea ääni kuului vain keskiääni ja sama matka radiossa.
Mutta nykyän on nyrkkin kokoisessa bluetooth kaiutimessa mahtava ääni kun sinä on sujettu kotelo ja passivi sääteljiä ja diskantti ja basso keski ääninen ja tehokas vahvistin diskantille ja basso keskiäänelle kun ei basso reflexi kotelo ei toimi jos on pieni koko.
Mutta isomissa bluetooth kaiutimissa on basso reflexi kotelo esim JBL Partybox ja passivi säätelijä kotelo ja basso reflexi kotelo on prikullen sama ääni että ei nykyän tarvitse stereoitta jos halua hyvä ääni.
Ennen vanhan stereot oli pakolliset jos halusi hyvä ääni kun matka radiossa ja CD radio nauhurissa oli niin surkea ääni.
Nykyän Saa Hyvä Ääntä Ilman Stereoitta.
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja jos teillä ei ole bluetooth kaiutin niin teillä on ainakin kuulokkeet jossa aina on mahtava ääni.
Kertoka jos teillä on omakotaisia kokemuuksia bluetooth kaiuttimen tai kuulokkeiden hyvästä äänestä. - AnonyymiUUSI
Ne stereot hän on nykyän ihan turha kapistus kun nyrkkin kokoisessa bluetooth kaiuttimessa on mahtava ääni.
On han noissa stereoissa se stereo vaikutelma mutta ei hän minä juuri koskan istu tuolilla svetspotissa kuntelemassa musikkia ylensä maakan sängyssä ja kuntelen niin ei hän siellä ole mikän stereo vaikutelma niin yhtä hyvin minulla voi olla yö pydällä bluetooth kaiutin.
Ja sitten stereot täyttä koko huonen äänellä mutta niin teke myös pieni bluetooth kaiutin jos sen laitta TV tasolle.
Ja jos osta 2 kpl pientä samanlaista bluetoot kaiutinta niin ne saa soveluksella yhdistetty stereoksi eli saa sen stereofonisen vaikutelman eikä mene hirveästi raha kun esim 1 kpl JBL Flip 6 maksa 79€. - AnonyymiUUSI
Olen myös laittanut akutikka levyjä huonen seinällä ja haluan sen takia pitä ne stereot kun ihmisillä ei ylensä nykyän ole sellaiset kuuten jo aiemmin mainitsin että miksi ne on periattessa ihan turhat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3742913Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201579Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan171144Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571038Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta281005En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82953- 81945
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149918Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205859