Miehenä olen kokenut kerran kun kahden miehen spermat sain suuhuni naamalle ja imeä monet saman illan aikana....
Olisi kiva kokea toi uudestaa monen miehen alistamana spermattavana....
Niin kiihottavaa et on aivan kovana
Alistua spermattavaksi
35
1203
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tuo on kiimaista. Tarjoisin suuni ja naamani panoreiäksi ja runkkurätiksi.
olen kokenut tuon kun monesta kullista saa spermat naamalle ja suuhun , ihanan irstasta ja uudestaan haluan kokea tuon kiimaisen tapahtuman 😋
- Anonyymi00004
Ihanaa.millaisessa tilanteessa pääsit nauttimaan useasta kullista.ois kiihittavaa lukea lisää💋
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihanaa.millaisessa tilanteessa pääsit nauttimaan useasta kullista.ois kiihittavaa lukea lisää💋
cruising paikalle menin , olin sopinut treffit yhden kanssa , mutta siinä oli pian muita katselemassa , kun olin imenyt treffikumppanin kullin spermat naamalleni , niin jo toinen oli tarjoamassa kulliaan imettäväsi , niin ajattelin että mikä ettei , ja pian siinä oli kolmaskin tarjoamassa kulliaan 😋
- Anonyymi00005
kullityttö kirjoitti:
cruising paikalle menin , olin sopinut treffit yhden kanssa , mutta siinä oli pian muita katselemassa , kun olin imenyt treffikumppanin kullin spermat naamalleni , niin jo toinen oli tarjoamassa kulliaan imettäväsi , niin ajattelin että mikä ettei , ja pian siinä oli kolmaskin tarjoamassa kulliaan 😋
No, oli sulla sitten kasvot siivottomassa kunnossa. Olisinpa nähnyt😊
Anonyymi00005 kirjoitti:
No, oli sulla sitten kasvot siivottomassa kunnossa. Olisinpa nähnyt😊
hih olin aika limainen narttu 😋
- Anonyymi00007
kullityttö kirjoitti:
Mitenkäs siitä ihmisten ilmoille? Eihän sitä naama ihan mällissä voi näyttäytyä😁
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitenkäs siitä ihmisten ilmoille? Eihän sitä naama ihan mällissä voi näyttäytyä😁
hih, totta yleensä palaan autolle ja pyyhin mällit pois , ja sitten katselen löytyykö lisää imettävää 😋
- Anonyymi00008
kullityttö kirjoitti:
hih, totta yleensä palaan autolle ja pyyhin mällit pois , ja sitten katselen löytyykö lisää imettävää 😋
Eikös siinä meikit ja huulipunat leviä pitkin naamaa, ei ole enää kaunista katseltavaa?😊
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikös siinä meikit ja huulipunat leviä pitkin naamaa, ei ole enää kaunista katseltavaa?😊
no toki pitää hetken puhdistaa naamaa ja laittaa lisää huulipunaa ja muuta 😅 joo muuten kyllä on aika limainen naama , mutta kyllä joku haluaa irstailla ja nussia spermaista suutani 😋
- Anonyymi00009
kullityttö kirjoitti:
no toki pitää hetken puhdistaa naamaa ja laittaa lisää huulipunaa ja muuta 😅 joo muuten kyllä on aika limainen naama , mutta kyllä joku haluaa irstailla ja nussia spermaista suutani 😋
Miten yleensä sinut hoidellaan? Otatko itse omaan tahtiin suihin vai ottaako miehet kunnon otteen päästä ja hiuksista ja antavat kullia oikein rajusti syvälle suuhun?🤣
- Anonyymi00010
kullityttö kirjoitti:
Oletko pysynyt laskuissa mukana kuinka montaa kullia olet kaiken kaikkiaan imenyt?😊
- Anonyymi00011
kullityttö kirjoitti:
Ois varmasti ihana kokemus kun antaa kullin sun suun hoidettavaksi
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten yleensä sinut hoidellaan? Otatko itse omaan tahtiin suihin vai ottaako miehet kunnon otteen päästä ja hiuksista ja antavat kullia oikein rajusti syvälle suuhun?🤣
sekä että , irstaan ihanaa on kun mies tosiaankin ottaa kaksin käsin päästäni kiinni ja nussii suutani kuin jotakin flesua , öristen laskevat mällinsä kurkkuuni , ja poistuvat sanomatta sanaakaan , tämän "herrasmiehen " tapasin pari päivää sitten , tosi mies ei juurikaan lirkuttele panee ja poistuu 😅
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko pysynyt laskuissa mukana kuinka montaa kullia olet kaiken kaikkiaan imenyt?😊
hih en tosiaankaan , vain viimeisimmän irstailun muistan , 5 kyrpää imin päivällä , yhtä kun imin samalla toista runkkasin , kolmas oli lähellä vaan runkkaamaassa , tuo jota runkkasin roiski mällinsä päälleni ja tisseilleni , hetken aikaa laitoin meikkejä kuntoon ja pian siinä olikin taas kullia tarjolla , tämä oli pari päivää sitten , ja nyt tekee jo mieli lisää 😋
- Anonyymi00012
kullityttö kirjoitti:
sekä että , irstaan ihanaa on kun mies tosiaankin ottaa kaksin käsin päästäni kiinni ja nussii suutani kuin jotakin flesua , öristen laskevat mällinsä kurkkuuni , ja poistuvat sanomatta sanaakaan , tämän "herrasmiehen " tapasin pari päivää sitten , tosi mies ei juurikaan lirkuttele panee ja poistuu 😅
No, siinä saa tyttö, mitä on tullut hakemaankin. Lieneekö siinä paljon vara valita, kun tyttönä tuolla heiluu😁. Uros ottaa naaraansa kuten haluaa.
- Anonyymi00013
kullityttö kirjoitti:
hih en tosiaankaan , vain viimeisimmän irstailun muistan , 5 kyrpää imin päivällä , yhtä kun imin samalla toista runkkasin , kolmas oli lähellä vaan runkkaamaassa , tuo jota runkkasin roiski mällinsä päälleni ja tisseilleni , hetken aikaa laitoin meikkejä kuntoon ja pian siinä olikin taas kullia tarjolla , tämä oli pari päivää sitten , ja nyt tekee jo mieli lisää 😋
Olet sinä melkoinen tyttö. Olet varmaan seudun kuuluisuus. Eikö koskaan satu tuttuja "siviilistä". Joku työkaveri sattuu😋
Anonyymi00012 kirjoitti:
No, siinä saa tyttö, mitä on tullut hakemaankin. Lieneekö siinä paljon vara valita, kun tyttönä tuolla heiluu😁. Uros ottaa naaraansa kuten haluaa.
totta , toisin noissa on alfauroksia , ja toisia mitkä häpeillen runkkaa nurkan takana kun ei uskalla tulla tarjoamaan kulliansa imettäväksi 😅
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olet sinä melkoinen tyttö. Olet varmaan seudun kuuluisuus. Eikö koskaan satu tuttuja "siviilistä". Joku työkaveri sattuu😋
hih en minä ole kuuluisuus, kai ? 😅 , ei ole tullut vastaan tuttuja , vain cruising paikalla tavattuja tuttuja ei ole näkynyt missään muualla , vielä 😏
- Anonyymi00017
kullityttö kirjoitti:
totta , toisin noissa on alfauroksia , ja toisia mitkä häpeillen runkkaa nurkan takana kun ei uskalla tulla tarjoamaan kulliansa imettäväksi 😅
Oletko koskaan imenyt kortsun kanssa, makukumet yms?
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oletko koskaan imenyt kortsun kanssa, makukumet yms?
kyllä olen , viimeksi taisi olla vanilijan makuinen kumi kaverilla , kyllä sekin upposi kurkkuun saakka 😋
- Anonyymi00018
Vielä pilluun useampi annos spermaa syvään
- Anonyymi00019
kullityttö kirjoitti:
kyllä olen , viimeksi taisi olla vanilijan makuinen kumi kaverilla , kyllä sekin upposi kurkkuun saakka 😋
Tuo makukortsun kanssa imeminen tuntuu itsestäni vielä jotenkin irstaammalta kuin paljaalla. En tiedä, mistä johtuu😄.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuo makukortsun kanssa imeminen tuntuu itsestäni vielä jotenkin irstaammalta kuin paljaalla. En tiedä, mistä johtuu😄.
irtastasta ja tuhmaa , mutta samalla suojattua pervoilua 😅
- Anonyymi00020
kullityttö kirjoitti:
irtastasta ja tuhmaa , mutta samalla suojattua pervoilua 😅
No, onko se niin pervoilua, jos kaksi ihmistä tekee toisilleen sellaista, mistä molemmat tykkää😋. Ehkä se on, kun se tapahtuu kahden tuntemattoman välillä ja jossain pusikon reunassa pikaisesti salaa. Ja kiihottava ajatus se kyllä on😊.
Anonyymi00020 kirjoitti:
No, onko se niin pervoilua, jos kaksi ihmistä tekee toisilleen sellaista, mistä molemmat tykkää😋. Ehkä se on, kun se tapahtuu kahden tuntemattoman välillä ja jossain pusikon reunassa pikaisesti salaa. Ja kiihottava ajatus se kyllä on😊.
aivan , pitäisiköhän taas tänään lähteä katsomaan minkälaista kullia cruising paikalta löytyykään 😋
- Anonyymi00021
kullityttö kirjoitti:
aivan , pitäisiköhän taas tänään lähteä katsomaan minkälaista kullia cruising paikalta löytyykään 😋
Ajattele näkyä kun punattujen huuliesi välissä olisi musta kulli. Huhhuh
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ajattele näkyä kun punattujen huuliesi välissä olisi musta kulli. Huhhuh
uuh tuo herkku näkymä on vielä kokematta 😅
- Anonyymi00022
kullityttö kirjoitti:
uuh tuo herkku näkymä on vielä kokematta 😅
Todella häijy näky kun iso musta kulli laukeaisi suuhusi ja spermaa valuisi suupielistä
Anonyymi00022 kirjoitti:
Todella häijy näky kun iso musta kulli laukeaisi suuhusi ja spermaa valuisi suupielistä
todellakin , vaikka on sitä spermaa roisikittu ihan tavallisista kulleista naamalleni ja suuhuni 😋
- Anonyymi00023
kullityttö kirjoitti:
todellakin , vaikka on sitä spermaa roisikittu ihan tavallisista kulleista naamalleni ja suuhuni 😋
Tuntuu että kohta pakko runkata
- Anonyymi00003
Fetissiini kuuluu paitsi tyttöily kauniissa asuissa myös, spermaus ja pissaus asuille. Spermaa ota suuhun, kasvoille ja asuille. Alistun.
- Anonyymi00016
Samanlaista menoa, tyydytän miehiä ja myös pukeutujianaisen tyylikkäissä asuissa. Joskus käy tuuri joskus ei. Kuljen levikkeellä kyrpäkohouma hameessa ja rinnat heiluen. Useimmiten runkkaajia jolloin itsekin hamerunkkaan, pyyddän purkauksen päälleni tai polvistun jotta saan rinnoille, kasvoille tai suuhun. Enimmillään lähtenyt kolmen spermat pääläni mutta harvoin, yksi tai joskus kaksi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Samanlaista menoa, tyydytän miehiä ja myös pukeutujianaisen tyylikkäissä asuissa. Joskus käy tuuri joskus ei. Kuljen levikkeellä kyrpäkohouma hameessa ja rinnat heiluen. Useimmiten runkkaajia jolloin itsekin hamerunkkaan, pyyddän purkauksen päälleni tai polvistun jotta saan rinnoille, kasvoille tai suuhun. Enimmillään lähtenyt kolmen spermat pääläni mutta harvoin, yksi tai joskus kaksi.
Kiva on kokemuksesi, tyttöilijänä tykkään myös spermaantua. Jokin siinä on niin erikoisen kiihottavaa että pystyn itsekn laukeaan useasti. Äärimmäisyyksikin mennyt, päälleni on pissattu. Todella rietasta, täysin alistettuna.
- Anonyymi00006
Tykkään myös saada monen spermat samaan aikaan. Osa suuhun ja osa naamalle. Jos on tarpeeksi mieehiä minut saisi ”kuorruttaa” kokonaan spermalla. Seuraa vaikka turussa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301876
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591041- 491039
- 1321001
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v266998Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81816Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809