Onhan hänellä kattavat työterveyspalvelut? Keskusteluapua? Virvoitusta?
Mikä on selvitysmiehen vointi? On henkisesti hyvin raskasta tehdä työtä joka on mission impossible!
8
227
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti aloittajalta nuo palvelut puuttuvat kokonaan.
Mutta voit kysellä selvitysmiehen töistä varmaankin vaikka Kansa-yhtiöiden juuri eläköityneeltä selvitysmieheltä. Hän aloitti nuorehkona lakimiehenä tuon homman ja eläkkeelle päästyään selvitys on lähes valmis.- Anonyymi
Minun ymmärrykseni mukaan kyseessä oli konkurssipesän pesänhoitaja, ei selvitysmies, jos nyt työtön bussikuski eroa ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ymmärrykseni mukaan kyseessä oli konkurssipesän pesänhoitaja, ei selvitysmies, jos nyt työtön bussikuski eroa ymmärtää.
Melko lailla samaa hommaa se selvitysmies puuhailee konkurssissa ja selvitystilassa.
- Anonyymi
Mitä merkitystä koko jutulla ???
- Anonyymi
Paunu on ajettu suohon.
- Anonyymi
Saadaankohan vaivavaunua selvitettyä tämän vuosituhannen aikana?
- Anonyymi
Teitä potkut saaneita tuntuu riittävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä potkut saaneita tuntuu riittävän.
Eihän täällä kirjoittele kuin yksi potkut saanut, mutta hänellä tuntuu persoonia riittävän. Tämä toinen sarjakirjoittelija ei ole koskaan ollut ko. työpaikassa, mutta konkurssien teossa hän on melkoinen mestari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2351481- 891250
- 1241067
- 66827
- 70737
- 49726
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää177216 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo6713