Onhan hänellä kattavat työterveyspalvelut? Keskusteluapua? Virvoitusta?
Mikä on selvitysmiehen vointi? On henkisesti hyvin raskasta tehdä työtä joka on mission impossible!
8
166
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti aloittajalta nuo palvelut puuttuvat kokonaan.
Mutta voit kysellä selvitysmiehen töistä varmaankin vaikka Kansa-yhtiöiden juuri eläköityneeltä selvitysmieheltä. Hän aloitti nuorehkona lakimiehenä tuon homman ja eläkkeelle päästyään selvitys on lähes valmis.- Anonyymi
Minun ymmärrykseni mukaan kyseessä oli konkurssipesän pesänhoitaja, ei selvitysmies, jos nyt työtön bussikuski eroa ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ymmärrykseni mukaan kyseessä oli konkurssipesän pesänhoitaja, ei selvitysmies, jos nyt työtön bussikuski eroa ymmärtää.
Melko lailla samaa hommaa se selvitysmies puuhailee konkurssissa ja selvitystilassa.
- Anonyymi
Mitä merkitystä koko jutulla ???
- Anonyymi
Paunu on ajettu suohon.
- Anonyymi
Saadaankohan vaivavaunua selvitettyä tämän vuosituhannen aikana?
- Anonyymi
Teitä potkut saaneita tuntuu riittävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä potkut saaneita tuntuu riittävän.
Eihän täällä kirjoittele kuin yksi potkut saanut, mutta hänellä tuntuu persoonia riittävän. Tämä toinen sarjakirjoittelija ei ole koskaan ollut ko. työpaikassa, mutta konkurssien teossa hän on melkoinen mestari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265008- 524502
- 734046
- 543399
- 513286
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573106Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262776Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422555- 432541