Saattohoidon...
Lupas se hallitus köyhillekkin jotain
11
253
Vastaukset
- Anonyymi
köyhät tarttis mennä töihi ja lopettaa itkemine.
- Anonyymi
Työnsaanti on haastavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnsaanti on haastavaa.
ja vitut ole, vuokrafirman kautta hakemus ja seuraavana päivänä töihi. siellä hommat hoituu nopeeta.
- Anonyymi
Työnteolla ei rikastu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vitut ole, vuokrafirman kautta hakemus ja seuraavana päivänä töihi. siellä hommat hoituu nopeeta.
No mulle on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnteolla ei rikastu.
luulekko että maailma pyörii jos koko maailma makais sohvalla, ja siks toiseksee ei oo ruokaa kaupas taikka muutakaa.
- Anonyymi
Ja ruoan alv laskee peräti 0,5%.
- Anonyymi
Ei kannata kiusata itseensä 10e/h maksettavista paska töistä. Ja vittumaiset esimiehet vielä päälle.
- Anonyymi
Jaa että 10e tunnilta, kyllä kankaanpäästä löytyy paikkoja mitkä tienaa 24e tunnilta, ja itte tienaan 17e tunnilta ja hyvin pärjää.
- Anonyymi
Kivat sulle!
- Anonyymi
ei ole ennakoivaa terveydenhoitoa, esim syöpää hoidetaan sitten esim, eturauhassyöpää ja sen myötä monesti jo levinnyt kun ei kannata tehdä labroja miehille? sitten hoidetaan muutamia kuukausia ja maksaa mannaa ja henkilöille tuskastuttavia hoidon seurauksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976