Nyt kaikki tekemään tarjouksia! Tuohonhan saisi vaikka vastaanotto keskuksen tai pulien asuntolan!
https://huutokaupat.com/kohde/5375133/monien-mahdollisuuksien-kiinteisto-lieksan-keskustasta
Monien mahdollisuuksien kiinteistö Lieksan keskustasta, Lieksa
45
680
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin siitä ei kannata luopua.
- Anonyymi
Saattaa ollakin monien mahdollisuuksien kiinteistö, mutta kun Lieksa ei ole juuri minkäänlaisten mahdollisuuksien.
- Anonyymi
Onpas hinta noussut korkeaksi.... 🫤
- Anonyymi
En ottaisi edes ilmaiseksi. Ylläpitokustannukset on isot.
- Anonyymi
Sossu maksaa jos ostaja on työtön ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossu maksaa jos ostaja on työtön ☝️
No nyt tuli kiire ostamaan kiinteistö 🚴🏃
- Anonyymi
Minä ottaisin ilmaiseksi ja saattaisin maksaakin muutaman tonnin. Perustaisin Oy Kiinteistön.
Sitten perustaisin Vilskettä ja Vilinää Oy:n, joka harjoittaisi vilskettä ja vilinää tuossa kiinteistössä. Se maksaisi vuokraa Oy Kiinteistölle.
Oy Kiinteistö saisi vuokratuloja.
Jos... tai siis KUN Vilskettä ja jne ei pystyisi maksamaan vuokria, veroja ym., niin minä ostaisin V:n irtaimiston ja V maksaisi saamallaan rahalla vuokravelat.
Sen jälkeen V maksaisi vuokraa myös siitä irtaimiston käytöstä.
Verot jäisivät maksamatta ja V ajautuisi konkurssiin.
OHOH!
No mitäs tuosta. V on pelkkä paperi, eikä omista mitään.
Minä "siivoaisin" pöydän ja perustaisin Helskettä ja Helinää Oy:n, joka järjestäisi..., no tehän tiedätte. Kaikki tarvittava irtainkin minulla jo olisi.
Kun Helskettä menisi konkkaan, minä perustaisin vaikkapa Kivanniminen Oy:n... jne.
Kiinteistö Oy olisi minun lehmäni, jota lypsäisin niin kauan, kuin se lehmä tuottaa enemmän kuin syö.
Näin siis minä tekisin, muiden tekemisistä en tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ottaisin ilmaiseksi ja saattaisin maksaakin muutaman tonnin. Perustaisin Oy Kiinteistön.
Sitten perustaisin Vilskettä ja Vilinää Oy:n, joka harjoittaisi vilskettä ja vilinää tuossa kiinteistössä. Se maksaisi vuokraa Oy Kiinteistölle.
Oy Kiinteistö saisi vuokratuloja.
Jos... tai siis KUN Vilskettä ja jne ei pystyisi maksamaan vuokria, veroja ym., niin minä ostaisin V:n irtaimiston ja V maksaisi saamallaan rahalla vuokravelat.
Sen jälkeen V maksaisi vuokraa myös siitä irtaimiston käytöstä.
Verot jäisivät maksamatta ja V ajautuisi konkurssiin.
OHOH!
No mitäs tuosta. V on pelkkä paperi, eikä omista mitään.
Minä "siivoaisin" pöydän ja perustaisin Helskettä ja Helinää Oy:n, joka järjestäisi..., no tehän tiedätte. Kaikki tarvittava irtainkin minulla jo olisi.
Kun Helskettä menisi konkkaan, minä perustaisin vaikkapa Kivanniminen Oy:n... jne.
Kiinteistö Oy olisi minun lehmäni, jota lypsäisin niin kauan, kuin se lehmä tuottaa enemmän kuin syö.
Näin siis minä tekisin, muiden tekemisistä en tiedä.Sitten tulisi ulosottomies ja sanosi että sinun pitää maksaa ne sinun firmojesi vero velat koska sinä olet niiden omistaja. Siits sait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tulisi ulosottomies ja sanosi että sinun pitää maksaa ne sinun firmojesi vero velat koska sinä olet niiden omistaja. Siits sait.
Ei tulisi. Osakeyhtiö vastaa veloistaan ja yhtiöön sijoittanut menettää konkassa VAIN sijoittamansa pääoman. Edellyttäen, että ei ole ottanut kontolleen yhtiön velkoja.
Huolella järjesteltynä tuollainen on oivallinen "lypsykone".
- Anonyymi
ÄLKÄÄ OSTAKO LIEKSASTA TALOJA/KIINTEISTÖJÄ!!!!!
- Anonyymi
Kerkisin jo ostamaan 🥹
- Anonyymi
Nimikin on jo valmiiksi Onnela!😆
- Anonyymi
Vielä vuorkausi aikaa jättää tarjouksia! ☝️
- Anonyymi
No nyt tuli kiire jättämään tarjous 🏃🚴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt tuli kiire jättämään tarjous 🏃🚴
Paljonko tarjosit? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko tarjosit? 🤔
No 9 euroa!
- Anonyymi
Tein tarjouksen, teen siihen puli/ilotalon sekä salakapakan 🧘♀️
- Anonyymi
Siirtyykö velat ja kaikki muutkin rasitteet ostajalle.
- Anonyymi
Velaton kiinteistö!
- Anonyymi
Siihen tulee luksusmajoitus Lieksaan saapuville tuhansille luksusturisteille, parkkipaikat mitoitetaan Ferrarin ja Lamborghinin mittojen mukaan.
- Anonyymi
Vai niin. Jospa nyt ensialkuun kuitenkin vanhoille tojotan ja nutipäiden (typerys, idiootti, pelle) pemarin ropposille, ja joskun syssymmällä sitten jos tuottoa on alkanut tulla, niin mittailet p-paikat verrarin ja lamborghinin mukasesti.
- Anonyymi
Apteekki oli tuossa, panin apteekkarin teinipimuu siellä paljaalla 3200 markkaa taskussa
- Anonyymi
Tein tarjouksen 99 000 euroa 🙋♂️
- Anonyymi
MYYTY herralle siellä takarivissä 🪒
- Anonyymi
Hinta edeleen 3200... 🤣😅 Joreko sen on tarjonnut? 🤔
- Anonyymi
Huhutaan, että tarjouksen takana olisi Jormå ja Teuvå!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhutaan, että tarjouksen takana olisi Jormå ja Teuvå!
Huhu pitää paikkansa!
- Anonyymi
Aikaa jäljellä
6 t 45 min
Vielä kerkee 🏃- Anonyymi
Ei kiinnosta. Omistajaakin kiinnosti vain sen aikaa kun Mehiläinen maksoi isot kulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta. Omistajaakin kiinnosti vain sen aikaa kun Mehiläinen maksoi isot kulut.
Ei se olekkaan köyhille kuten sinä! 😂
- Anonyymi
Aikaa jäljellä
2 t 52 min 🥶 - Anonyymi
Voiko tommosen oikeasti ostaa noin halvalla??
- Anonyymi
Onko kiinteistöllä kiinnityksiä?
- Anonyymi
Aikaa jäljellä
1 t 33 min
Korkein tarjous 3 200 € - Anonyymi
Nyt lähti hinta nousuun... 3400. Jore alko tarjoomaan!
- Anonyymi
Huutokauppa päättyi 27.4.2025 klo 18.00
Päättynyt, tarjous hyväksytty
Korkein tarjous
3 400 € MYYTY JORELLE- Anonyymi
Lämpimät onnittelut Jorelle 🌻
- Anonyymi
Yökerho Onnela avaa vapun jälkeen.
- Anonyymi
Nimi kylläkin vaihtuu ja ehdotuksia otetaan vastaan, paras palkitaan!
- Anonyymi
Lieksan paraatipaikalta pilkkahintaan.
- Anonyymi
Onhan 3400e iso raha! Tuossahan tulee neliöhinnaksi liki 10 euroa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan 3400e iso raha! Tuossahan tulee neliöhinnaksi liki 10 euroa!
Ihan käypä hinta Lieksan keskustassa.
- Anonyymi
Joko Joren baari on auki? 🤔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676