Sekä tapoihisi kuuluu vikitellä varattuja naisia. Kun olisi aikaisemmin tiennyt..
Olet siis entinen koulukiusaaja
20
302
Vastaukset
- Anonyymi
Ai olet. Turhaan täällä sitä muille kerrot. Ole aloittaja mitä oot.
- Anonyymi
Olen aina mitä olen, se näyttääkin olevan harvinaisuus johon vain joillain on varaa
- Anonyymi
Entinen, sinä se jatkat aikuisenakin.
- Anonyymi
Ei, kyllä mulla on selkärankaa sanoa kaikki faktat ihan päin naamaakin. Mitä kiusaamiseen tulee, niin en harrasta. Halveksin jokaista joka harrastaa.
- Anonyymi
Entinen koulukiusaaja nykyinen joka naista paneva narsisti. Tervetuloa realistiseen maailmaan!
- Anonyymi
No kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää, jos muksutkin huostaanotetaan niin on jotain todella pahasti pielessä. Hyh hyh
- Anonyymi
J mies? K mies? Vai kuka...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J mies? K mies? Vai kuka...?
Sillä ole mitään väliä. Intuitioni oli täysin oikeassa ja se on tärkeintä.
- Anonyymi
Noi niille monesti on käyny siksi mä en ole ollu niille vähääkään kateellinen edes tulot saattaa olla hyvät mu huorissa joutuvat käymään kun ei kukaan itseään kunnioittava nainen antas edes vahingossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää, jos muksutkin huostaanotetaan niin on jotain todella pahasti pielessä. Hyh hyh
Usei johtuu että vanhemmasta vanhemmista ei vaan ole vanhemmiksi toisinaan taas saattaa olla että lapsi on hieman vilkas/levoton eikä vanhempi vaan yksinkertaisesti keksi mitään millä saisi lapsen pidettyä aisoissa/kurissa kun jos luette sen lastensuojelulain ni on melko sidotut vanhempien kädet lapsenkasvatuksessa jos sosku/lastensuojelua pelkää
En oo kiusannut ketään. Ja ainoo jota oon vikitellyt on korkeintaan äitisi.
- Anonyymi
Juu kyllä äitini mulle sitä joskus kiros kun kävi seukil kai iltaa istuus kun raflas muakin nuoremmat pojat sitä yritti vikitellä toki en äidiltäni kysyny muuta kun et miks et ottanu jotain niistä vittu kun ne oli suakin nuorempia kysymyksenä pojille haminassa ja mä olen si neljäviis äitini on noi seiskyt että eikö teitä äiti kotona yhtään huomioinu kun melkein isoäitinne ikäistä raflasta etitte vai onko äitini niin hyvin säilyny että näytti näyttää ikäistään huomattavasti nuoremmalta
Aikamoisia oletuksia sinulla.
- Anonyymi
Ei oletuksia, vaan nämä on asioita joita tänään henkilökohtaisesti kuulin
Anonyymi kirjoitti:
Ei oletuksia, vaan nämä on asioita joita tänään henkilökohtaisesti kuulin
Tänään kuulit, no nyt kuulit tänään, et ei missään nimessä pidä paikkaansa, se tyyppi vaan haluaa levittää sellasta skeidaa.
- Anonyymi
Lawliet kirjoitti:
Tänään kuulit, no nyt kuulit tänään, et ei missään nimessä pidä paikkaansa, se tyyppi vaan haluaa levittää sellasta skeidaa.
Näitä ns. skeidanpuhujia tuntuu olevan aikalailla.. Ja joo, ymmärrän kyllä niiden perimmäisen tarkoituksen
- Anonyymi
Tuohon koulukiusaajat yleensä syyllistyy vasta si kun eivät enään keltään muulta saa kuin varatuilta jotka ovat onnettomissa parisuhteissa vähän kun lirkuttaa ja huomioi ni jo vot on huvipuisto auki parisuhteessa kun tarvitaan paineen sietokykyäkin vähänkään näyttää ulkopuolisen silmään edes toimivalta parisuhteelta ni jo siihen on sata tunkemassa väliin ihan jo pelkästään kateuttaan yksitavoistani varmistaa myös että mahdollisella kiinnostukseni kohteella on olisi ottajaehdokkaita jonoksi asti ni tule valinnasta turhan helppoa opin jo kauan si että nuo jotka ei tiedä tai tunne mua ovat heti ensimmäisenä yrittämässä kun voivat si paukutella henkseleitään panneensa ensin monikos teistä lopulta on kasvattanu ja elättäny jonkun toisen kun oman lapsensa
- Anonyymi
Se on tietysti väärin houkutella tekemään jotain sopimatonta. Monesti ne varatut vaan ovat itse aloitteellisia. Eipä niihinkään tarvitse tarttua.
- Anonyymi
Voi eiii. Onko joku taas mennyt sekoittamaan ystävällisyyden ja kohteliaisuuden flittailuun.
- Anonyymi
*flirttailuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006374
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303813törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283190Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42869