ettekö työ voes olla nii höveli että lopettaesitte tuo mrl:n morkkaamisen? onko se nii kaaheen paha juttu että joku o mieltynnä johonnii bussityyppiin?
mie uon kanssa itennii mieltynnä joihinnii bussiloihin. ja varmaa uotte työkii.
kyllä vaennii niitä paljo pahempii immeisii löytyy jotka ansaettis banneroita er voorumeille.
jokkaesella o oma paekkansa ja mieltymyksensä. kunnioittakaatte sitä.
se jotta erräällä voorumilla ol sellasii jotka halus iänekkäästiki banneroida mrl:ää, on kuitennii ite sellasii paukapäitä ja oekeita häirikköjä, aina valittamassa ja haukkumassa muita. kuitenkaa se mrl ei varmaankaa suurta osaa häirinnä mä luulen nii. ne varmaa halluu ite päteä tai jotai.
ollaa kiinnostuneita busseista mutta iha asjallisesti ja asjanmukkaisesti eikös vuan? ja annettaa kaekille tilloo, myös mrl:lle. eiköstä jookosta?
t: asjanmukkaesesti terveisin
seppo
perskutarallaa
ps. nuo hulluks haukkumiset o ihan oekeesti tuomittava juttu. nettiherjaus ei erroo mitenkää oekeen elämän herjauksista jotka o nekkii rikos.
piämääränä
asjallisuus
1
371
Vastaukset
Eiköhä se ämärällä saa olla rauhassa hetimmite ku lopettaa itte ton jankkaamisen ja muitten sotkemisen omiin sekoiluihinsa.
Meitsistä saa ainakin juttukaverin niin kauan kun yleisellä palstalla mun nimimerkistä jauhetaan paskaa ja perättömyykisiä.
Jos ämärällän kulli tekee saman fyysisen toiminteen matalan wiiman katselusta kuin normaalilla heteromiehellä PlayBoyn keskiaukeematytöstä niin mikäs siinä. Keskittyis niitten wänkkäämiseen ja antas muitten immeisten olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979