Työsuhdepyöräetu

Anonyymi-ap

Työsuhdepyöräetu poistuu. Tämä on mahdollistanut esimerkiksi sähköpyörien ostamisen. Veroetu tarkoittaa, että työntekijän ei tarvitse maksaa tuloveroa siitä palkan osasta, joka käytetään työsuhdepyörään. Pyöräetu on maksimissaan 1 200 euroa vuodessa. Työsuhdepyöräilijöitä oli vuoden 2024 lopussa noin 100 000.

35

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäähän se säästöjä tehä että rikkaille saadaan ne veronalennukset

• Anonyymi

Eikö vötkyt jaksa polkea, pitääkö se sähköpyörä olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö vötkyt jaksa polkea, pitääkö se sähköpyörä olla?

Kenenkä tyttö se täällä ihmisiä vötkyksi nimittelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenenkä tyttö se täällä ihmisiä vötkyksi nimittelee?

No, eikö neiti sitten jaksa polkea? Tarvitsetko sähköavustetta kaikissa toiminnoissasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, eikö neiti sitten jaksa polkea? Tarvitsetko sähköavustetta kaikissa toiminnoissasi?

ei oo itellä rahaa, eikä vanhemmat enää maksa

• Anonyymi

Tuli ostettua ilman veroetua.Niin kaikki voi tehdä jos sähköpyörää tarvitsee.Valtionverot pitää varmaankin valtion maksaa niin loppuu kitinä.Alle 30000 euron vuositulosta ei mene valtioveroa.

• Anonyymi

Miten ministeriautoetu? Kai ministerit voisivat itse kustantaa matkansa?

• Anonyymi

Ihan oikein pölhöille, ennen ostettiin 199 e pyörä ja ajeltiin sillä ja nyt vivutetaan 4000 e polkupyörä työsuhdepyöränä, johon oikeasti ei ole varaa tai tarvetta. Hyvä vaan et nyt omistajat joutuvat maksamaan koko pelleilyn korkojen kera.

• Anonyymi

Kuulostat (katkeralta) mahdollisesti ylipainoiselta autoilijalta tai (katkeralta) toisia kyttäilevältä pyöräilijältä. Hyi-hyi.

• Anonyymi

Laiskojen juttuja ne sähköpyörät. Laiska keksii aina syyn, jotta liikkuminen on helpompaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiskojen juttuja ne sähköpyörät. Laiska keksii aina syyn, jotta liikkuminen on helpompaa.

Kävelemällä ja juoksemallako itse liikut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peruuttamalla ja sumuvalot päällä. Olen ehkä Joensuun paras parkkiruutuun peruuttaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävely ja polkupyörä.

• Anonyymi

Ennätin hankkia jo, vaikken olisi tarvinnut. Vuositulokin lähes 200000, joten millään ei oo mittään väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Au niin, kun sulla ei oon minkäänlaista fillaria. Mutsis käy kaupasta kaljat ja tupakat.

• Anonyymi

Mitätön rupuetu. Itselläni on 5 polkupyörää autotallissa ja kaksi autoa myös. Oma apu on aina se paras apu. Turha sitä on yhteiskunnalta kaikkea ruinata, loiset.

• Anonyymi

Ruinaisitko, jos tulosi olisivat vaikkapa ¼-osa nykyisestä?

• Anonyymi

se suap kaikki tulot ruinaamalla...

• Anonyymi

On se joillekin niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset ja elämäntilanteet ovat erilaisia malliiin "miksi ihmiset eivät voisi olla kuin minä".

• Anonyymi

Poistuuko kirjastonhoitaja vanhapiikojen dildoetu myös...?

• Anonyymi

navettagigolon etu ei poistu...

• Anonyymi

Miten liittyy joensuuhun

• Anonyymi

Joensuulaisiakin koski pyöräetu... Vai luuletko että joensuu on jokin narnia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joensuulaisiakin koski pyöräetu... Vai luuletko että joensuu on jokin narnia?

Narnia 😂 Kysymys on lapsellinen. Ihan kui 13-vuotiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narnia 😂 Kysymys on lapsellinen. Ihan kui 13-vuotiaan.

Kirjoittaa tyyppi joka liittää tekstiinsä teinihymiön!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaa tyyppi joka liittää tekstiinsä teinihymiön!!!

ehkä olette samalla luokalla

• Anonyymi

Mitäpä jos luopuisimme työsuhdepyöräeduista ja ottaisimme käyttöön parisuhdepyöräedun.
      Yhdessä polkienhan kaikki sujuisi helpommin ja edullisemmin, kuten parisuhteessa muutoinkin.

• Anonyymi

Minulla on parisuhde polkemisetu. Saan polkea vaimoa ilman pyörääkin

• Anonyymi

Polkemisaikasi vaan on kuulemma lyhyt ja pyöräkin yhteiskäytössä.

• Anonyymi

Pääasia että mulla on pidempi reach kuin sulla

• Anonyymi

Sulla varmaan sekä riitsissä että sukkahousuissa löytyy.

• Anonyymi

Hyvä että poistuu. Miksi minun pitää sunventoida veroissa että joku saa ilmaisen pyörän?

Miksi minä en saa verottomana työnantajalta 1200 euroa?

• Anonyymi

Missä viipyvät sähköavusteiset jalat? Niitä sitten valtio tukemaan veroedulla, että ihmiset jaksavat kävellä, ilman ku se ei oo kivaa.

• Anonyymi

Ennen sitä ja ennen tätä. Miten olis: käytte kaivolta vettä ja lapioitte ensin sinne tien lumesta. Sitten käytte halkoja uuniin ja ruhsytte jauhamaan papuja kahviin. Vieläkö ennen oli paremmin?
      Elämä helpottuu ainakin jpiltakin osin ja ongelmat ovat nyt toisenlaisia. Elintasot ja elämäntilanteet ovat erilaisia. Onko vaikea ymmärtää?

• Anonyymi

Työsuhdepyöräily uhkaa kallistua, Joensuussakin heti radikaali vaikutus – "Pahimpaan mahdolliseen aikaan"

Mitä väliä sen. Tavallisella polkupyörällä pääsee kuten ennenkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7255
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5199
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4864
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4015
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3966
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      220
      3854
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3558
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3183
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52