Tai siis ruumis. En jaksa muita alkaa listimään. Itteni voisin, jos ois munaa tehdä se. Kunhan uhoan. Olen ihan nössö p a ska, enkä uskalla.
Kohta tulee ruumiita saata na
12
406
Vastaukset
- Anonyymi
sitten ollaan vapaita. 🦅🦅🦅
- Anonyymi
Ihminen voi mennä syvään tilaan, ettei pysty itse sitä havainnoimaan, mikäli pyörii itsetuhoisia ajatuksia. Silloin voi tapahtua, vaikka hetkittäin tuntuisi, että ei olisi siihen munaa.
- Anonyymi
Hae apua itelles kiltti.
- Anonyymi
On tärkeää muistaa, että itsetuhoiset olotilat ovat ohimeneviä.
- Anonyymi
Miksipä tähdet taivahalla noin ovat vieretyksin? Miksipä etsivät ihmiset toista
eivätkä viihdy yksin? - Anonyymi
Jos joskus raskaalta tuntuukin, ja painaa arkiset huolet, niin nosta pystyyn pääsi,
muista elämän hyvät puolet. - Anonyymi
Tule tänne toteamaan, tervetuloa.
T..meikäläinen, rauhoitus pikkusen, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=LrkdJewx2wE&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD- Anonyymi
Tää on hieno biisi ja upee video. Vaikka biisillä syvällisempi merkitys, niin tuolla oli hauska kommentti, että: "Kuka muu istuu just nyt 🚽" 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on hieno biisi ja upee video. Vaikka biisillä syvällisempi merkitys, niin tuolla oli hauska kommentti, että: "Kuka muu istuu just nyt 🚽" 😆
Prööt 🚽💩💩💩
Rauhallisesti kannattaa ottaa. Mennä vaikka ulos. Kattella löytyskö sieltä vanhoja tehtaita. Tai en mä tiedä tykkäätkö sä niistä. Mutta löytää joku saman tapanen juttu. Ja siitä löytyy taas tarkotusta elämään.
Nais juttuja ei kannata miettiä. Niitä tulee jos tulee tai sitten ei. Ei mitään stressiä siitä.- Anonyymi
Mä menisin AP ihan ekana nukkumaan kun on toi olo.
Ja sitten kun on nukkunut miettisin levänneillä aivoilla et onko elämä sittekää niin paskaa et luovutat vielä. - Anonyymi
Välillä sitä on kateellinen niille jotka voivat tehdä sen. Sitten miettinyt että haluaako kukaan itsemurhan tekevä lopulta oikeasti kuolla. Vai onko se hätähuuto aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803