Tein saman testin minkä tein vuosia sitten terapeutilla eli beckin masennustestin.
Oikeastaan olen tehnyt sitä silloin tällöin ja aina saan tulokseksi kohtalainen masennus.
Mutta en halua "parantua" koska mielestäni se on minun luonne olla tällainen. Olen yrittänyt väkisin "parantaa" itseäni kaikella paskalla kuten mindfulnessilla ja muulla paskalla mutta huomaan viikon päästä että ne on paskaa. Ihminen kun ei voi luonnolleen yhtään mitään. Mitään itsetuhoisia ajatuksia ei ole koskaan ollut.
En tiedä olenko edes masentunut vai olenko vain melankolinen millaiseksi se nykyään mielletään.
Minä pidän masennuksesta
Anonyymi-ap
3
162
Vastaukset
- Anonyymi
Tein vielä DEPSin ja sain 17 / 30. En ole tästä ennen kuullutkaan.
- Anonyymi
Kyllä se tietynlainen melankolia on joillekin tavallista. (Itsellenikin). Ajan kulumisen kokeminen on siinä eräs keskeinen asia.
- Anonyymi00003
Tsekkaa täältä kuumimmat deittiprofiilit 😏 https://Elizabeth.hoty.lat/Elizabeth#/?/?/jr9cmss6l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521957
- 621882
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121425- 611231
- 491184
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit87700Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643