Tein saman testin minkä tein vuosia sitten terapeutilla eli beckin masennustestin.
Oikeastaan olen tehnyt sitä silloin tällöin ja aina saan tulokseksi kohtalainen masennus.
Mutta en halua "parantua" koska mielestäni se on minun luonne olla tällainen. Olen yrittänyt väkisin "parantaa" itseäni kaikella paskalla kuten mindfulnessilla ja muulla paskalla mutta huomaan viikon päästä että ne on paskaa. Ihminen kun ei voi luonnolleen yhtään mitään. Mitään itsetuhoisia ajatuksia ei ole koskaan ollut.
En tiedä olenko edes masentunut vai olenko vain melankolinen millaiseksi se nykyään mielletään.
Minä pidän masennuksesta
Anonyymi-ap
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Tein vielä DEPSin ja sain 17 / 30. En ole tästä ennen kuullutkaan.
- Anonyymi
Kyllä se tietynlainen melankolia on joillekin tavallista. (Itsellenikin). Ajan kulumisen kokeminen on siinä eräs keskeinen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662