Jota sinä et koskaan suudellut?
Olenko se minä
35
427
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä. Mutta tulee tapahtumaan. Olet minun mies.
- Anonyymi
Nappa jo.
- Anonyymi
Olet, hän olet joka mielessäni seikkaili. Milloin katsoimme avaruuteen ja seisoimme lähekkäin suudellen ja intohimoisesti väristen. Joskus vietimme romanttisia hetkiä rantamaisemissa, olit niin kaunis ja nautimme elämästä.
- Anonyymi
Mistä minä tiedän. Tuskin on suuteloitu.
- Anonyymi
En varmasti oo sua suudellut.
Enkä ikinä suutelekaan. 😘 - Anonyymi
Luultavasti olet jos olet ainoa jolla ei ole huuliherpestä.
- Anonyymi
Minä taidan olla ainoa, ketä mies ei ole suudellut.
- Anonyymi
SE mies siis
- Anonyymi
Mistähän tällainen on peräisin?
- Anonyymi
Taidat olla. Suutelisin!
- Anonyymi
Voitasko me?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Nii mä vähän arvelinkin.
- Anonyymi
Isken jonkun miehen bussista harastamme irstata sekiä
- Anonyymi
Bussit haisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bussit haisee
Hyvä idea tehdä se bussissa kyll
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea tehdä se bussissa kyll
Mun piti joskus kauan aikaa sitten, takapenkillä
- Anonyymi
Oon tainnu 6 kanssa suudella elämässäni. Eli en tiedä 😆
- Anonyymi
Miksi tämä olisi mielestäsi paskaa? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä olisi mielestäsi paskaa? 🤔
No jos niin tiedät kaiken niin tiedät et oot suudellut miehiä to the left and right
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos niin tiedät kaiken niin tiedät et oot suudellut miehiä to the left and right
Okei. Sähän et tiedä musta siis mitään. Onpa kummallista. Mä olen suudellut kyllä miehiä jopa naistakin joskus. Eli vähämpä tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Sähän et tiedä musta siis mitään. Onpa kummallista. Mä olen suudellut kyllä miehiä jopa naistakin joskus. Eli vähämpä tiedät.
No tuleeko miehekäs olo kun röyhistelet kaikella tiedollas? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuleeko miehekäs olo kun röyhistelet kaikella tiedollas? 😁
Millä tiedolla. Kait mä nyt tiedön ketä oon suudellut. Oon nainen. Eli ei tule. Tuleeko sulle tyhmä olo kun luulet tuntevasi minut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tiedolla. Kait mä nyt tiedön ketä oon suudellut. Oon nainen. Eli ei tule. Tuleeko sulle tyhmä olo kun luulet tuntevasi minut.
En tunne itseäni tyhmäksi....... ainakaan en tunnusta. Mut sä ööt aika vtun ärsyttävä ihminen, pystyn näkee sen sun naamasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne itseäni tyhmäksi....... ainakaan en tunnusta. Mut sä ööt aika vtun ärsyttävä ihminen, pystyn näkee sen sun naamasta
Missäs sä mun naaman oot sitten nähnyt? En ainakaan ikinä ole sinua nähnyt onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samat sanat tietylle nuoremmalle. Se iso ero meissä on etten ole stalkannut sinua!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sä mun naaman oot sitten nähnyt? En ainakaan ikinä ole sinua nähnyt onneksi.
Anna numero nii vihasaxitetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yökaudet lössytöt tätä samaa kuraa. mieti ittees ja lopeta se muukin feikkaus IRL. kiitti. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai säkö oot se mun kiusaaja stalkkaaja. Joku sekopäinen hullu oot ilmeisestien edes tunne sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna numero nii vihasaxitetaan
Ei kiitos. Poliisille voin soittaa kyllä.
- Anonyymi
En tunne sua. Miksi ihmeessä olisin kiinnostunut elämästäsi mitenkään. Olen ihan hetero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yökaudet lössytöt tätä samaa kuraa. mieti ittees ja lopeta se muukin feikkaus IRL. kiitti. sivusta
Mitä sössötät. Nukun yleensä yöt.
- Anonyymi
En ole koskaan suudellut rakastuneena ja tuo on tapahtunut vain kerran elämässä.
- Anonyymi
Millon aiot mies tehdä tämän? Ja loppu ne höpötykset me toosta ja muut pelot. Tiedät, että tykkään sinusta ja ilahtuisin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486308Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694325- 483875
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213256- 1972980
- 402702
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132549törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202546- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508