kaikesta rankkojen vuosien kokemuksista. En jaksa tutustua keneenkään. Olen sitä mieltä, että stalkkaaminen sai minut voimaan niin huonosti ettei minulla ole voimia tutustua.
Olen ihan hajalla
3
181
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan saada työpaikan kahden pienen lapsen hoitajana, koska ilmantyöntekoa tunnen itseni hyödyttömäksi ja aiheuttaa tylsistymistä. Haluan myös muuttaa tästä asunnosta pois, myydä sen ja vuokrata oman asunnon. Yksin asuminen rauhallisessa asunnossa ja työnteko auttavat pääsemään tasapainoon! Ensi keväänä ehkä voin jo niin hyvin, että jaksan ruveta etsimään ikäistäni miestä parisuhteeseen. Hyvin tärkeää on päästä mahdollisimman pian tutkimuksiin, jotta tietää onko kyse vakavasta sairaudesta, vai ei huolestuttavasta sairaudesta! Täällä kirjoittelu loppuu, koska siihen ei ole enää mitään tarvetta. Jos kautta rantain kertominen tiettyyn henkilöön yhä jatkuu niin sitten on pakko kertoa siitä eteenpäin!
- Anonyymi
Muista hengittää. Se auttaa silloin kun on kiihtyneessä olotilassa ja tunteet ovat pinnassa. Huutomerkeistä päättelin että asia voisi olla niin. Suosittelen kaikenlaisia stressinlievitysmetodeja. Luonnossa ja metsässä oleilu lievittävät esim. stressiä.
- Anonyymi
Luonto ja metsä on ihan kaikille parasta lääkettä 💛🍀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222080- 1371976
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81202Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61940
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2831