Ilmassa oli suuren urheilujuhlan tuntua. Nikita Nystedt vatkasi lemmensarveaan lavalla lämppärinä, samalla kun Monnin veljekset nosteli käsipainoja.
Lopulta JARI VANNE yhtyeineen valtasi lavan!
Avausbiisi "Petturin Pelinavaus" sulatti heti yleisön sanomallaan:
"MÄ VOIMANI KÄYTIN,
MEIDÄN HYVÄKSI,
PAREMMASTA EI TIETOA OLLUT
MUN LUOTTONI, SÄ TUHOSIT
MURTAEN MUA -
VITTU, NYT VIHAAN SUA!"
Loppuunmyyty Lallintalo sai nauttia esityksestä, jossa nyrkkeilyliiton toiminnanjohtaja takoi kitaraansa kuin Kärkkäinen kuusi erää Gruusialaista pankkivirkailijaa.
Jari Vanne yhtyeineen esiintyi Köyliön Lallintalolla!
Anonyymi-ap
4
249
Vastaukset
- Anonyymi
Janina Suihkola tulee kiljumaan sinne ja kaikki ihmiset puhkoo tärykalvonsa ettei tuollaista tarvitse enään kuunnella
- Anonyymi
KalPan Lantta kertoi että hänellä oli vielä hiukset ennen kuin kuuli tuon kiljuvan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KalPan Lantta kertoi että hänellä oli vielä hiukset ennen kuin kuuli tuon kiljuvan
Rauman Lukon kolmosmaalivahti sanoi tuntevansa Vanteen äidin siskon
- Anonyymi
Kolmosmaalivahdin äidin sisko nyrkkeilee paremmin kuin Stagala
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057