Olen miettimässä 1987 vuoden suzuki pvn ahvenanmaalta joten mitä kaikkea pitää maksaa ja pitää se katsastaa jotenkin (mopo on ahvenanmaan kilvissä)
Pitääkö katsastaa mopo jonka ostan Ahvenanmaalta
Anonyymi-ap
1
159
Vastaukset
- Anonyymi
Ahvenanmaalaisten rekisteröintitodistusten ja ajoneuvon kanssa katsastuskonttorille tekemään rekisteröintikatsastus. Tarkastetaan täyttääkö ajoneuvo vaatimukset, ja luodaan ajoneuvo suomen rekisteriin. Kun ajoneuvo on rekisteröintikatsastuksessa hyväsytty, menee kuvio melkein samalla mallilla kuin ostaisit suomimopon. Kustannukset alkaen 100e vain taivaan ollessa rajana, jos vaikka paljastuu jotain ylitsepääsemätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147