Mä olen niin pitkään miettinyt sinua, minua ja meitä. Kun katson ikkunasta niin mietin vain kuinka kaunis tämä maailma on ja kuinka Luoja on kauneimman naisen sinusta tehnyt. Olet täyttä kultaa ja platinaa, paine tehnyt sinusta oikean timantin! 💎
Vuoksemme ylitin kaiken rajan. En halua piilottaa tätä tunnetta keneltäkään ja siksi julkisesti pyydän sinua, kuule tunteeni tunnustus minulta itseltäni❤️
https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ?si=sIWLg8moSIfhDXgu
Hei ihana nainen
23
738
Vastaukset
- Anonyymi
En uskalla avata linkkiä. Millä hakusanalla youtubesta löytyy?
- Anonyymi
Älä avaa. Se on rick rolli😂
- Anonyymi
Voit käyttää linkki checkeriä. Ihan turvallinen linkki on.
- Anonyymi
Rick Astley-Never gonna give you up🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rick Astley-Never gonna give you up🙄
Okei 😅
- Anonyymi
Onko varmasti puhtaat ikkunat 😉❤️
- Anonyymi
Heeehhehhh🤣🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heeehhehhh🤣🤭
Ihan vaan, että näkyykö hyvin sisälle ja ulos 🤣🤣🤭😜
- Anonyymi
Jos noin ainutlaatuinen on, ole sinäkin ja kerro hänelle.
- Anonyymi
Oi kiitos rakkaani. Mäkin rakastan sua ja vaan sua. Oon kans miettinyt paljon meitä ja tulevaisuutta yhdessä❤️🔥🤗🥰🌷
- Anonyymi
Kauniisti sanottu jollekulle.
- Anonyymi
Aika laimee.
- Anonyymi
No on se piilottelua kun ne tunteet näkyy vain palstalle.
- Anonyymi
Ihana viesti jollekin. Tällaisten vuoksi käyn täällä lukemassa.
- Anonyymi
Kiitos, olen aivan sanaton tämän ihanan huomion vuoksi. Olet aivan uskomaton❤️ Ei minulla voisi parempaa ollakkaan kuin sinä🤍🫂🥰
- Anonyymi
Samat sanat❤️🔥🩵
- Anonyymi
Tällaisia on mukava lukea, kun mielessä on tänäänkin ollut vain hän ja salaa kohtaavat katseet🔥🔥 Kiitos.
- Anonyymi
Perus-trollia
- Anonyymi
Ihania naisia on maailma täynnä. Anna nyt joku tuntomerkki vaikka? Aivan mahtava biisi! Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Odotan niin sitä päivää, kun tunnustamme tunteemme toisillemme. Vastasin kuin hänelle.
- Anonyymi
On se yksi nuori rakastajatar tyttönen joka puhuu imelästi ja jonka aivot suoltaa vain yhtä samaa tunne paatosta aamusta iltaan ja vielä robottimaisesti. Mua kuvottaa sorry. Ja taitaa tyttö olla salarakaskin ja syyllinen siten joten asuu rakkauden vankilassa riutumassa onnettomana tietäen että rakkaus on väliaikaisesti vain hänen
Hyvä biisi kasariajoilta 👍. Ja ihana viesti jollekin tärkeälle. Näitä on aina mukava lukea 🥰
- Anonyymi
Kappas vaan mikä biisi......
Tulipa mieleeni jostain syystä eräät viestit.... - AnonyymiUUSI
Vai sellasta sitten oli tarjolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862