Tänään iltalehdessä 63v äijä kääpä tappoi ex puolisonsa mustasukkaisuudesta. Nämä mustasukkaiset ihmiset on ihmiskunnan alinta kastia. Aina tällaisessa tapauksessa tuomion pitäisi olla elin ikäinen. En voi sanoin kuvata, kuinka kuvottavia ihmisiä mustasukkaiset on! Miten jonku mielisairaaseen päähän ei mahdu, ettei toista ihmistä voi eikä pidä omistaa. Jokaiselle on annettu oma elämä elettäväksi, eikä sitä toinen voi ohjailla saatikka määräillä millään keinoin. Mikä hitto tuon mielisairauden sitten tekee.. heikko geenistö vai mikä?
Mustasukkaisuus on mielisairaus
16
723
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä niin. Ihmisten rajoja pitäisi kunnioittaa. Mustasukkaisuus on aina sairasta.
- Anonyymi
Mitä siellä papin ja kaikkivaltiaan jumalan edessä sovittiin??? Kunnes piip meidät erottaa…
- Anonyymi00011
Minkä papin edessä, minua ei kukaan saa papin eteen enää koskaan. Sen verran paljon pidän omasta rauhallisesta elämästäni ja siitä, ettei tarvitse enää koskaan tutustua uuteen ihmiseen ja hänen tapoihinsa!
- Anonyymi
Mustasukkaisuus voi olla sairasta mutta kyllä sen voi aiheuttaa toisen teot ja sanat ja tietysti terve pieni mustasukkaisuus joskus on mielestäni normaalia parisuhteessa jos aidosti välittää. Jos ei välitä yhtään niin enpä tiiä...
- Anonyymi
Mustasukkaisuus ei ole normaalia, ei voi puolustella sillä et toinen antaa aihetta, jokaisella on oma elämä, joka ei toiselle kuulu mitenkään mitä ja kenen kanssa oleskelee. Vaikka olisi aviossa, niin mustasukkaisuus ei kuulu siihen. Minun ymmärykseen ei mahdu mustasukkaiset ihmiset, minusta ne on mielenvikaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus ei ole normaalia, ei voi puolustella sillä et toinen antaa aihetta, jokaisella on oma elämä, joka ei toiselle kuulu mitenkään mitä ja kenen kanssa oleskelee. Vaikka olisi aviossa, niin mustasukkaisuus ei kuulu siihen. Minun ymmärykseen ei mahdu mustasukkaiset ihmiset, minusta ne on mielenvikaisia.
Laihduta ensin ja tule sen jälkeen uudestaan
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Laihduta ensin ja tule sen jälkeen uudestaan
Turha luulla että laihduttaisin sellaisen ihmisen takia, josta en pidä millään tavalla!
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Turha luulla että laihduttaisin sellaisen ihmisen takia, josta en pidä millään tavalla!
Ei ainakaan siinä vaiheessa jos mustis vihjailee siitä kokoajan. Varmasti löytyy muita jotka tosiaan välittää sisintä olemusta enemmän.
- Anonyymi
Ja vihkialttarille pitäisi todella mennä tahtomaan kunnes kuolema erottaa. Avioliitto on pyhä. 🩷
- Anonyymi
Avioliitto on pyhä, mutta mustasukkaiset ihmiset on sairaita päästään. Mustasukkaiset ihmiset on alinta pohjasakkaa mitä voi kuvitella. Mustasukkisilta pitää kieltää ja estää parituminen ja lapset ehdottomasti ettei sairaa geenit enään pääse leviämään.
- Anonyymi00009
Kannattaa katsoa ettei kyse ole myös kaksisuuntaisesta MT Ongelmasta bipolaarihäiriö, silloin kannattaa puolisoa ohjata terapiaan, parisuhteessa tai missään suhteissa ei pidä hyväksyä että esim. keskustelua rajoitetaan tai ketä voi tavata tai millä systeemillä. Se on ihmisllä perusoikeus.
- Anonyymi00014
Juuri siksi en halua koskaan enää tutustua keneenkään edes ystävänä, koska ei tiedä millainen hirviö sieltä tulee esiin jossain vaiheessa. Olen aivan ihastunut hiljaiseen rauhalliseen elämääni!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juuri siksi en halua koskaan enää tutustua keneenkään edes ystävänä, koska ei tiedä millainen hirviö sieltä tulee esiin jossain vaiheessa. Olen aivan ihastunut hiljaiseen rauhalliseen elämääni!
Yksin liikkuminenkaan ei ole mikään ongelma!
- Anonyymi00010
Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00016
Se itsemääräämisoikeus.
Eikö jokainen saa lähteä, jos niin haluaa, myös avioliitosta, jossa ei jostain syystä tahdo enää olla? Eikös se oikeus ole ihan Suomen lakiinkin kirjoitettu, toisin kuin joidenkin maiden?
Ehkä voi tutustua itsemääräämisoikeuden teorioihin, jos kiinnostaa, miksi se tärkeä ihmisoikeus ollut länsimaissa. Miksi jokainen saa omistaa ihan itse oman vartalonsa yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413918Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3563041Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131967Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101675Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41119- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar39884Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70808
- 44794