Tunneköyhien veroetu poistuu

Anonyymi-ap

Tunnekylmien veroetu poistuu.

8

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä juttu tämä on?

• Anonyymi

Vitsi luultavasti..

• Anonyymi

Onnekseni olennvain kylmä en sentäs tunnekylmä ni ei vaikuta muhun mitenkään mu onnea teille muille

• Anonyymi

ai että oon kuulemma uhkaillut bsndidoksella, ovat kyllä velkaa minulle jospa kävisit sitten siellä teillä 😂

• Anonyymi

siellä sun täällä tekemässä kiusaa, vainoa ja raivon tyylistä 😂 viisaat lopettaa ajoissa, ja pyynnöstä, eivätkä jatka mielipuolista toimintaansa koska ymmärtävät että samoin eri tahoin voi tehdä kuka tahansa. olkoot opetuksena teille, tekevät våhl kiusaa eri tahoilta eri tahoille, kuten ootte tehnyt, ja eri toteen päähenkilölle jotka tätä paskaa minulle järjestivät 😂

• Anonyymi

kannattaa varmaan lopettaa ne tilaukset ja Ottais turpaan. antaa rahije i tulla ja lopettaa se vaino ja painostus kaikkeen huonoon jotta hyödytte. ja toki järjestän teille kaikesta huonoa ja kunnolla turpaan ja kiusaa miten ootte tehnyt tänne ja vuosia. viimeinen sana jätä rauhaan minut, elämäni, työni ja rahani. ja ymmärrä ei kiinnosta teidän elämien parantaminen ja olla myrkkeillysäkki ja elää elämänne uudelleen. joten otatte vainoa ja kiusaa ja rahaan huonoa ja elämän jatkuvaa häiriköintiä ja, pelkoa. jokainen ja joka aamusta kunnolla turpaan. myös se saatanan ritariporukka ja koko sakki 😂😈

• Anonyymi

Minä pystyn ehkä kohta auttamaan nuoeria tyttöjäkin tekemään hauskoja tietokone pelejäkin...

Kun olin silmäleikkauksessa, essentiaalista pitää nähsä hyvin paranemisaikaa on kyllä.. esim moneen kertaan joku hoitajakin sanoi että jooh kahteen viikkoon mitään moottoriajoneuvoa ei saisi kuljettaa sittren.

• Anonyymi

joko se polle ja Emilia on jo keksinyt rehellisiä keinoja edetä elämässä, ei varmaan muuten noista suvuista ja piireistä saisikaan mitään. ilman orjia ja muiden hakkaamista. ootte te surullista väkeä. ja hei it Juha päästä irti jo en käytä kirjallisuusjuttuja sinun elämään 😂😂😂😂😂😂 vaikka tykkäät tunnelmasta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe