Haluaisin nuolla mielettömän kusista pillua.
Kusista pillua
8
491
Vastaukset
- Anonyymi
Mua kiihottaisi nuolla puhtaaksi vanhan miehen likaisen töhnänen kikuli. Kaikki pisut ja muut eritteet sieltä esinahan alta mutta kun mua pelottaa nuolla, ettei tule mitään sairauksia siitä. Olisi mukava pitää miehen kikuli puhtaana kun se aina välillä likaantuu. Ja jos mahdollista, niin saada siemensyöksy hältä vielä suuhun. Saisi toteuttaa halunsa muhun, olisin kyllä sen ansainnut. Voishan se mies nuolla minunkin hikisen pimpin puhtaaksi.
- Anonyymi
Hikinen ja kusinen pimppi on paras. Karvat kannattaa pitää, koska aromit imeytyy niihin.
- Anonyymi
Olemme molemmat ansainnet tämän. Haluun myös nuolla sun ryppyreikää
- Anonyymi
Noh. Tämä on aika tuhma ja vähän hävettää, muttta haluan antaa miehellä kumpaakin reikää, jotka on vähän likaisia. Vastaavasti miehen kusinen kalu kiihottaa ihan älyttömästi... Ja pitää olla semmonen kunnon miehekäs ja karvainen mies 40+ eikä mitään pyllyposkipoikia, jotka ei tiedä mitä tekee.
N19- Anonyymi
Täällä olis..
- Anonyymi
Karppa_76 kirjoitti:
Nyt olis 48v miestä tarjolla.. tehdään tää! 🤩
Paskanhajuinen muna pystyssä AAAAHHH
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442882Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362601Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532574Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962154Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle442034Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131762- 1501536
- 731398
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231168Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281145