Hautaan haaveeni.

Anonyymi-ap

Olen liian arka, herkkä ja tunteellinen. Ja toisaalta jotkin menneisyyden asiat painavat niin alas, että en jaksa nousta. Kun vain pääsisin tästä rakkauden kaipuusta eroon. Se aiheuttaa pahaa mieltä kun tiedän ettei minusta ole rakkauteen. Mieheltä naiselle.

21

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko hän yrittänyt ilmaista tunteitaan sinulle?

• Anonyymi

Mutta niinhän minäkin olen tunteellinen ja herkkä. En arka.. et todellakaan hautaa. 🤍

• Anonyymi

Minä en jaksa. Sattuu sydämeen ja on niin paha olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en jaksa. Sattuu sydämeen ja on niin paha olla.

Ajattelitko että minulla ei ole paha olla? Olenko kertonut tunteeni sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelitko että minulla ei ole paha olla? Olenko kertonut tunteeni sinulle?

Et ole kertonut, jollekin toiselle olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole kertonut, jollekin toiselle olet.

Haluaisitko, että kerron tunteeni sinulle kasvotusten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan, että sanot suoraan ja rehellisesti mitä tunnet kohtaani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo onnistuisi? Meidän kohdalla liian vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo onnistuisi? Meidän kohdalla liian vaikeaa.

Onhan se vaikeaa kun olette tuntemattomia toisillenne tuskin olette nähneet vahingossakaan koskaan täällä vaan hallusinoitte ilman mitään tunnistetta.

• Anonyymi

Ehkä vielä joskus kohtaat sellaisen ihmisen sellaisessa tilanteessa, kun voit paremmin.

• Anonyymi

Nyt sinun on vain yritettävä unohtaa hänet johon sinulla on tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sinun on vain yritettävä unohtaa hänet johon sinulla on tunteita.

Unohdin jo.

• Anonyymi

No voi voi ja sääliäkö pitäs mikähän mahtaa omaosuutesi tuohon olla

• Anonyymi

Et halua siinä syy

• Anonyymi

Justjoo... ai en muka haluaisi olla hänen omansa ja saada tämän pahan olon pois? Kipuni on ihan aitoa.

• Anonyymi

Rakkauden vuoksi kannattaa tehdä kaikki❤️

• Anonyymi

Aloittajalta kysyisin, miten on mahdollista, että olet herkkä ja tunteellinen, mutta sinusta ei ole tunteellisuudesta huolimatta rakkauteen?

• Anonyymi

En ole aloittaja, mutta vastaan silti. Jos on liikaa traumatisoitunut ja saanut jo sen käsityksen ettei kehenkään kannata luottaa.

• Anonyymi

Herkkyys ja tunteellisuus on hieno asia miehessä. Uskon, että monet naiset arvostavat sitä. Aivan liian paljon on kylmiä kaikki asiat järkeileviä miehiä ihan kuin naisiakin. Mutta tunneasiat on tunnepohjaisia.

• Anonyymi

Tykkään sellaisesta piirteestä miehessä,että on just tunteellinen ja herkkä taiteilijasielu. Tai pitäisikö tarkentaa, että sellainen elämäntaiteilijasielu. Mutta harvempi on aidosti tosi sensitiivinen ihminen. Sellainen on helmi, josta kannattaa pitää kiinni.

• Anonyymi

Itse tunteellisena naisena tiedän, miltä tuntuu, kun ei pääse rakkauden kaipuusta eroon. Vuosia ja vuosia on kulunut, ja tunne vain on ja pysyy. Ei mitään järkeä, vaikka ihan järkevä muuten olenkin.
      Vaikka meistä kahdesta ei tullutkaan mitään, niin saan kuitenkin jonkinlaista lohtua hänen ajattelemisestaan joka ilta nukkumaan mennessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3187
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      88
      2348
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2319
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      21
      1990
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      181
      1504
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      11
      1347
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1139
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1082
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      92
      979
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      119
      962
    Aihe