Sori kun oon tämmönen ja käyttäydyn näin, mutta olen vaan niin tolkuttoman ihastunut sinuun, vaikkei juuri edes tunneta. En tarkoita sillä pahaa, enkä halua että koet minut ahdistavana. Tiedän, että nämä tunteet sua kohtaan ovat väärin, mutta en voi valita, mitä sydän sanoo.
Hyvää viikonloppua ihanalle naiselle! 😘
Mieheltä naiselle
20
630
Vastaukset
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Hknjwicunotvobfzhkl
- Anonyymi
Sipali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipali
Trehjlkncgjuuu.
- Anonyymi
Miksi ajattelet, että hän kokisi sinut ahdistavana? Itse ainakin olen hyvin mielissäni aina kun eräs tietty mies tulee juttelemaan tai jollain tavoin huomioi minut.
- Anonyymi
Kaipa minä samaistun liikaa näihin ikäviin kommentteihin, jotka on todellisuudessa kirjoitettu ihan muille..
- Anonyymi
Onhan se varmaan väärin kun oot varattu tai se toinen on.
- Anonyymi
l o p e t a n a u t a !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
l o p e t a n a u t a !
F u c k y o u.
- Anonyymi
Mikset sä selvitä asioita irl?
Jos on ihastunut. Se pitää kertoa toiselle.- Anonyymi
Oletko itse kertonut?
- Anonyymi
Kiusaaja se o,sairas sellainen!
- Anonyymi
Olishan tuo hyvä, jos vielä varmistuis vastaanottaja...
- Anonyymi
Voisit jo siirtyä IRL kohtaamiseen
- Anonyymi
Ajattelen sua koko ajan. Anteeksi.
- Anonyymi
Ajattelen sua vastaan.
T. silti pysyttelen kaukana, sillä en tahdo kritisointia oluista, jeje..
En yhdestäkään......
https://m.youtube.com/watch?v=T4K7up66Zho
:)
- Anonyymi
Kaunista kaipausta. Toivottavasti saat kerrottua hänelle ja hän tuntisi samoin sinua kohtaan.
- Anonyymi
Samoin! Ajattelen sua koko ajan. Voi kun voitais jutella edes joskus ilman muita. Vaikka katseetkin on ihan kiva piristys päiviin.
- Anonyymi
Oletko mies nähnyt hänet naisen muutaman kerran ja samassa paikassa oltu?
Kiitos samoin hyvää viikonloppua!- Anonyymi
Vähän tolkkua. Siis niinku joku mies seuraa jotain naista naisten vaatteissa ja naisten peruukissako?? Mikähän mies tuollee oikeesti käyttäytyy ja missä päin tämä tällanen tapaus? Hehe.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831