Voi kun se söpö nalle onkin kasvanut ja tulee sitten syssymmällä minua vihervassaria vastaan mökkini huussin takana ja nuuskii vain niin ystävällisesti, kun olen heittäytynyt makuulle aivan vain niinkuin huvikseni ja leikkimielisyyttäni tietenkin. Tuntuipa ihanalta olla tosiaan luontoa lähellä.
Toivon kaikille muillekkin tällaisia unohtumattomia luontokokemuksia.
Terv. Vihervassarilibelaarisuvakkiyhdistys, sos.dem osasto.
Ai kun se on niin söpö pikkunen nalle.
16
353
Vastaukset
- Anonyymi
Haicet niin perceelle ja caljalle, ettei nalle kestä hajuasi!
- Anonyymi
Kyllä se haulikkoo uskkoo.
- Anonyymi
Helsingin Kallion suvakkifeministiosasto protestoi ankarasti karhun nylkemistä vastaan, koska siitinluu voi kadota siinä tiimellyksessä.
- Anonyymi
Meilläpäin Karjalassa tapettiin karhut aina sygysyl, ennen muata männöö, sillon ne olliit lihavvii. Voi veikkonen, ku ol hyvä tehä paisttii. Sikkoo sekkaan.
- Anonyymi
Minä sinimustana kokkarepersuna olen huolissani siitä, että eihän karhu vaan ole mustaihoinen kaiken sen karvoituksen alla? Ja käyköhän se edes töissä? Öyhöti!
- Anonyymi
Uuh! Aloittaja oikea alfauros! Ihan pöksy kostuu..
- Anonyymi
Aloittaja taitaapi olla homo. En edes pilkallani tarkoita, ihan vain havaintona.
- Anonyymi
Kaappisellainen ja kiukuttelee sen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaappisellainen ja kiukuttelee sen vuoksi.
Vihervasurikommari homo pervoko?
- Anonyymi
Outoa luontovihaa lieksassa kaikki eläimet pitää tappaa ja metsät kaataa
- Anonyymi
Kyllä etenkin pitäisi vanhat kuusikot suojella, kun niissä on uhanalainen kirjanpainaja toukka elinvoimainen ja voi lisääntyä voimakkaasti.
- Anonyymi
Vit....ko urputat pelle! Muuta muualle puita halailemaan. Ei Suomesta puut eikä pedot se on varmaa. Tosielämästä vierottuneet kaupunkinyhveröt ei ymmärrä luonnosta pätkän vertaa. Cancelöikää keskenänne jossakin kaupunkiyhteisössänne, tänne on turha tulla itkemään kun ei asia teitä koske mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vit....ko urputat pelle! Muuta muualle puita halailemaan. Ei Suomesta puut eikä pedot se on varmaa. Tosielämästä vierottuneet kaupunkinyhveröt ei ymmärrä luonnosta pätkän vertaa. Cancelöikää keskenänne jossakin kaupunkiyhteisössänne, tänne on turha tulla itkemään kun ei asia teitä koske mitenkään.
Kokkelin nuuskaaja on nyt tosivihainen. Kokkeli on loppu eikä vielä kelakorvaukset vielä tule tilille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkelin nuuskaaja on nyt tosivihainen. Kokkeli on loppu eikä vielä kelakorvaukset vielä tule tilille.
Sinä itse taidat käyttää kokkelia .Oletko nytkin pöllyssä kun viattomia syytät?
- Anonyymi
Vässykkä jämähtänyt 1960-luvulle: Nykyään pitää valita ollako vihreä vaiko vasemmistolainen - yhteistä nimittäjää ei ole.
- Anonyymi
Uroskarhu ei ole koskaan hyökännyt ihmisen kimppuun ja naaraskin vain silloin, kun on pennut. Ottakaa asioista selvää ja lopettakaa pas...n jauhaminen.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713