Kyllä käy kateeksi, kun lääkärit, juristit yms. ajelee sadan tonnin autoilla. Ite en saa kuin 2000e kk. Päivätyö ja täydet viikot. Olisi ihan inhimillistä, että palkalla tulisi toimeen.
Jokaisella työssäkäyvällä tulisi olla talo, pari uutta autoa, kerran vuodessa etelään ja säästöjä tulisi kertyä joka vuosi kymppitonni.
Olen kateellinen
9
509
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mitään elämää, kun ei ole varaa mihinkään. Ei voi reissusta jne
- Anonyymi
Reissata
- Anonyymi
Elämä on aika epäreilua myös Suomessa. Toisilla on liikaa ja toisilla on liian vähän.
- Anonyymi
Jos ei 2000 eurolla pärjää niin ehkä pitäisi sitä elintasoa vähän muuttaa. Miksi tuhlaat rahasi turhuuteen?
- Anonyymi
Eihän perhe elä millään 2000e tuloilla, jos on lapsia. Molemmilla vanhemmilla menee ruokaan 600e kk, asuntolaina molemmilla 1000e kk ja autolainat molemmilla 1000e kk.
- Anonyymi
Nuo lainat ymmärrän mutta miten läskejä olette jos ruokaan menee 600 kuukaudessa. Taitaa viinaan mennä 500 noista ja miksi pitää ryypätä jos ei rahat riitä.
- Anonyymi
+ muut kulut vielä päälle ( sähkö, lämmitys, jne)
- Anonyymi
Olen muualta muuttanut Eurajoelle, ja täällä on kyllä kateellisempaa porukkaa mitä keskimäärin muualla missä olen asunut. Olen kyllä oppinut ymmärtämään, että täällä on ylisukupolvisia historiallisia hierarkioita ja on olemassa ns. ne paremmat suvut ja sitten me muut. Suosittelen lämpimästi monelle eurajokelaiselle ns. downshiftausta, on helpompi luopua saavutetuista eduista, kuin joutua pakon edessä menettämään ne.
- Anonyymi
Perimällä kyllä vaurastuu. Kannattaa haketua avioliittoon ns:parempien sukujen perijöiden kanssa , siinä ei hääppöstä miestä tarvita kun ulosanti on hyvä ja riittävästi röyhkeyttä. Vinkkinä vielä että nainset istuu aina pankin päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090