Forest Finniä tuas hommiin rakentamaan uudenuutukaista konesuojaa, kun alkaa olla pihapiiri täynnänsä kaikenlaista uutta meno- ja kulkupeliä?
On Pontiaccia, Ponssea, monenlaista sähkövempainta.
Pitäisikö Metsa Manin kysellä jo
9
466
Vastaukset
- Anonyymi
Ehtottomasti.
Siinähän jo voi Pontiakki vaurioitua hitsuuhommien huumassa kun Mestari sulattaa puikkoa muihin konneisiin! - Anonyymi
Siellähän jo nyt mietitään RH:lle sijoituspaikkaa!
- Anonyymi
Onpas jöyssillä "puheripuli", pirrekös heruttanut jotain lohikukkelia. Melekonen "mother fucker" koko tapaus.
- Anonyymi
Kosulan kunta vois aarella avustuksen kanssa että laitetaan sinne Metsäman-museo. Pääsylipputuloilla saatasiin rahat äkkiä takas. Ois hyvä olla myös museokahvila ja fanituotemyymälä. Kyllä rahaa tulisi.
- Anonyymi
Te ootte vähän sellaista "vois"-porukkaa..
Ootteko saaneet itse mitään aikaan?
- Anonyymi
Jos nuo romut kyörätään jonnekin uuteen konesuojaan, niin silloin menetetään tuo savolaisen pihapiirin autenttisuus, missä tavarat jäävät pihapiiriin levälleen kuin paska perseestä.
- Anonyymi
Hän saisi vaikka heti oman kylän timperin töihin, jos ymmärtäisi arvostaa kirvesmiestä, eikä käpertyisi omaan nuukuuteensa.
- Anonyymi
Kirves haudataan.
- Anonyymi
Siitäkin soralattia hallista sai kirvesmies yleisöltä haukut palkaksi, kun teettäjä kroisos oli niin nuuka, ettei kunnon lattiaa edes raaskinut. Näin itsekkin kirvesmiehenä huomasin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668