Miten on mahdollista, että -87 mallinen kaasarimoottorinen ja katalysaattoriton ei-vähäpäästöinen Mitsubishi Colt hylätään "päästöistä kierroksilla"? Lambda-arvo(???) poikkeaa sallitusta ja kierroksilla kaikki päästöt yli rajan. Tyhjäkäynnillä kaikki kuten ok, kuten kuuluukin.
Sain tämän auton tutultani ilmaiseksi, koska ei jaksa alkaa korjaamaan päästöjä. Inssi oli kuulemma joku noin kaksikymppinen.
Itse olisin toki leimalla jo onnistunut estämään tämän nauramalla inssille "hylystä", mutta noin niin kuin vakavammin, miten tämä on mahdollista?
katsastajien ammattitaito yksinkertaisessa asiassa?
Anonyymi-ap
3
357
Vastaukset
- Anonyymi
Lampda anturi ei taida löytyä?
- Anonyymi
Jos ei katalysaattoria, niin ei pitäisi olla mahdollista..
- Anonyymi
Itsellä oli joskus fiar brava vuosimalli 2001,siinä oli rekisteriotteessa merkintä hyväksytty ilman obd liitintä.Liitin oli joku fiatin oma,,myös tämän auton katsastus poikkesi normaalista ja aiheutti sekaannusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324481Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152448Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252385Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512178- 321697
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321531Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731476- 661274
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401124