Helsingin kaupunki alkaa periä vainajilta ruumiin säilyttämisestä 10 euroa päivältä, jos vainaja makaa kaapissa yli kolme viikkoa. Asiasta uutisoi STT.
Lieksa harkitsee samaa, mutta maksu alkaisi heti ensimmäisestä päivästä ja olisi 30 euroa vrk.
Täällä on tapana pötkötellä kuukausia ja laiskimmat vainajat makaa pötköttelee jopa vuosia kunnan laskuun, kertoo lieksan hautaustoimen johtaja. Tämä tapa on saatava loppumaan, se tulee meille todella kaliiksi!
STT: Kuolleena olemisesta tulee maksullista
13
178
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta ei ole varaa enää edes kuolla 🙁
- Anonyymi
Eine ketään jätä montunreunalla. Ja turhaa niitä kuolleita säytetään viikotolkulla. Jos ei sovi kohtuullisen ajan kuluessa niin potkaistaan jätesäkissä montuun ja lasku viivytteliölle.
- Anonyymi
Kuopaankaan enään ajallaan pääse rahaton. Nyt alkoi ahistaa ja masentaa.
- Anonyymi
Otappa pirccaa se auttaa ahistukseen 🍺
- Anonyymi
Kuolleena olemisen kustannukset täytyy kattaa.
Ei se ole halpaa olla kuolleena, kyllä se pitää ihan itse maksaa, tai sitten pitää malttaa olla kuolematta jos ei kukkaro kestä!☝️🤓 - Anonyymi
Vainaja laitetaan ulosottoon!
- Anonyymi
Mielestäni jokaisen pitäisi antaa kuolla.
- Anonyymi
Jokaisen velaksi kuolleen velvollisuus on olla ulosotossa! ☝️🤓
- Anonyymi
Jos vainaja laitetaan ulosottoon, kaivetaanko vainaja haudasta ulos? 🤔
- Anonyymi
Kyllä se käsittääkseni silloin otetaan ulos...🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se käsittääkseni silloin otetaan ulos...🤔
Mutta Herra, hän haisee jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Herra, hän haisee jo!
Ota pirccasi ja kävele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota pirccasi ja kävele!
Voi tuska, no ei auta kun 🍺👩🦯
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723