Amerikan pelle sai nokilleen Paavin hautajaisissa. Dealer Trump ei saanut puolelleen ketään.

Anonyymi-ap

Edes Orban ei osallistunut. Trumpilla oli orpo olo bileissä.

Ei ihme, että kuvien perusteella Trumpia ei ainoastaan turhauttanut vaan ihan suoraan sanoen v*tutti. Kyseli varmaa, että mitä hittoa mä teen täällä luuserien rivissä, olen eturivin tollo ja minut istutetaan jonkun Stubidin rinnalle. Ei kelvannut edes Stubin tarjoama vesi. Tosin ei kai kannata juoda lisää, jos alapää vuotaa. Märillä vaipoilla on kurja edustaa.
Trupin EU valloitus koki taas karvaan pettymyksen. Toivottavasti Putin edes lähettää uuden maalauksen tervehdyksellä. että minähän kerroin, että fasistien järjestämiin hautajaisiin ei kannata osallistua.

6

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Natopellen virhearvio kiljussa!

• Anonyymi

Pelle alkaa ymmärtämään, että häntä kusetetaan oikein kunnolla. Se ei tiedä hyvää Putinille.

• Anonyymi

En tiedä pelleistä. Niitä ei näkynyt hautajaisissa. Mutta:

”Hätähuuto USA:sta: "Olemme katastrofin partaalla"
      Tuhkarokko leviää Yhdysvalloissa.
      Tuhkarokko leviää Yhdysvalloissa heikon rokotekattavuuden vuoksi. Kuvituskuva. AOP

Heikki Mulari
      Tänään klo 6:00
      Tuhkarokosta voi jälleen tulla pysyvä leviävä tauti Yhdysvalloissa heikon rokotuskattavuuden vuoksi, varoittaa Stanfordin yliopiston tuore mallinnustutkimus.
      Nykyisellä rokotuskattavuudella tauti voisi vakiintua Yhdysvalloissa uudelleen noin 25 vuodessa. Jos rokotuskattavuus laskee 10 prosenttia, tartuntojen määrä voi nousta jopa 11,1 miljoonaan.
      – Tuhkarokon kohdalla huomasimme olevamme jo katastrofin partaalla, tutkimusta johtanut apulaisprofessori Mathew Kiang sanoo.
      – Kun puhutaan mahdollisesti tuhansista tai miljoonista tapauksista, se on käsittämätöntä.
      Tuhkarokkorokotteen kattavuus on laskenut esikouluikäisten amerikkalaisten keskuudessa 95,2 prosentista 92,7 prosenttiin vuosina 2019–2024. Rokotekattavuuden pitäisi olla 95 prosenttia laumasuojan saamiseksi, sillä tuhkarokko tarttuu erittäin herkästi.
      Erityisen huolestuttava tilanne on Texasissa, jossa on raportoitu yli 620 tapausta tammikuun lopusta alkaen. Suurin osa sairastuneista on joko rokottamattomia tai heillä ei ole rokotustodistusta. Kaksi lasta on kuollut epidemian aikana.”
      IL 26.4.2025

Suomessa oli laaja tuhkarokkoepidemia 1960 -luvulla. Ei sitä koettu katastrofina ja ohihan se meni. Ei kai USA:ssa ole sen kummemmin syytä paniilliin?

• Anonyymi

Kiljuveijarin toiveuni vain!

• Anonyymi

Saihan Stubb istua kunniapaikalle Trumpin viereen. Mitäs Suomi edellä sitä Trump perässä kansan köyhdyttämisessä.

• Anonyymi

Istumajärjestys tuli aakkosista!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3949
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      34
      3444
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2813
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2512
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2064
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1176
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1117
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      996
    Aihe