Amerikan pelle sai nokilleen Paavin hautajaisissa. Dealer Trump ei saanut puolelleen ketään.

Anonyymi-ap

Edes Orban ei osallistunut. Trumpilla oli orpo olo bileissä.

Ei ihme, että kuvien perusteella Trumpia ei ainoastaan turhauttanut vaan ihan suoraan sanoen v*tutti. Kyseli varmaa, että mitä hittoa mä teen täällä luuserien rivissä, olen eturivin tollo ja minut istutetaan jonkun Stubidin rinnalle. Ei kelvannut edes Stubin tarjoama vesi. Tosin ei kai kannata juoda lisää, jos alapää vuotaa. Märillä vaipoilla on kurja edustaa.
Trupin EU valloitus koki taas karvaan pettymyksen. Toivottavasti Putin edes lähettää uuden maalauksen tervehdyksellä. että minähän kerroin, että fasistien järjestämiin hautajaisiin ei kannata osallistua.

6

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Natopellen virhearvio kiljussa!

• Anonyymi

Pelle alkaa ymmärtämään, että häntä kusetetaan oikein kunnolla. Se ei tiedä hyvää Putinille.

• Anonyymi

En tiedä pelleistä. Niitä ei näkynyt hautajaisissa. Mutta:

”Hätähuuto USA:sta: "Olemme katastrofin partaalla"
      Tuhkarokko leviää Yhdysvalloissa.
      Tuhkarokko leviää Yhdysvalloissa heikon rokotekattavuuden vuoksi. Kuvituskuva. AOP

Heikki Mulari
      Tänään klo 6:00
      Tuhkarokosta voi jälleen tulla pysyvä leviävä tauti Yhdysvalloissa heikon rokotuskattavuuden vuoksi, varoittaa Stanfordin yliopiston tuore mallinnustutkimus.
      Nykyisellä rokotuskattavuudella tauti voisi vakiintua Yhdysvalloissa uudelleen noin 25 vuodessa. Jos rokotuskattavuus laskee 10 prosenttia, tartuntojen määrä voi nousta jopa 11,1 miljoonaan.
      – Tuhkarokon kohdalla huomasimme olevamme jo katastrofin partaalla, tutkimusta johtanut apulaisprofessori Mathew Kiang sanoo.
      – Kun puhutaan mahdollisesti tuhansista tai miljoonista tapauksista, se on käsittämätöntä.
      Tuhkarokkorokotteen kattavuus on laskenut esikouluikäisten amerikkalaisten keskuudessa 95,2 prosentista 92,7 prosenttiin vuosina 2019–2024. Rokotekattavuuden pitäisi olla 95 prosenttia laumasuojan saamiseksi, sillä tuhkarokko tarttuu erittäin herkästi.
      Erityisen huolestuttava tilanne on Texasissa, jossa on raportoitu yli 620 tapausta tammikuun lopusta alkaen. Suurin osa sairastuneista on joko rokottamattomia tai heillä ei ole rokotustodistusta. Kaksi lasta on kuollut epidemian aikana.”
      IL 26.4.2025

Suomessa oli laaja tuhkarokkoepidemia 1960 -luvulla. Ei sitä koettu katastrofina ja ohihan se meni. Ei kai USA:ssa ole sen kummemmin syytä paniilliin?

• Anonyymi

Kiljuveijarin toiveuni vain!

• Anonyymi

Saihan Stubb istua kunniapaikalle Trumpin viereen. Mitäs Suomi edellä sitä Trump perässä kansan köyhdyttämisessä.

• Anonyymi

Istumajärjestys tuli aakkosista!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      92
      4817
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      31
      2701
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2336
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      20
      1902
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1530
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      12
      1148
    7. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1113
    8. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      202
      1029
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      72
      969
    10. Kalevantien rivarin tulipalo

Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .
      Suomussalmi
      23
      955
    Aihe