Edes Orban ei osallistunut. Trumpilla oli orpo olo bileissä.
Ei ihme, että kuvien perusteella Trumpia ei ainoastaan turhauttanut vaan ihan suoraan sanoen v*tutti. Kyseli varmaa, että mitä hittoa mä teen täällä luuserien rivissä, olen eturivin tollo ja minut istutetaan jonkun Stubidin rinnalle. Ei kelvannut edes Stubin tarjoama vesi. Tosin ei kai kannata juoda lisää, jos alapää vuotaa. Märillä vaipoilla on kurja edustaa.
Trupin EU valloitus koki taas karvaan pettymyksen. Toivottavasti Putin edes lähettää uuden maalauksen tervehdyksellä. että minähän kerroin, että fasistien järjestämiin hautajaisiin ei kannata osallistua.
Amerikan pelle sai nokilleen Paavin hautajaisissa. Dealer Trump ei saanut puolelleen ketään.
6
153
Vastaukset
- Anonyymi
Natopellen virhearvio kiljussa!
- Anonyymi
Pelle alkaa ymmärtämään, että häntä kusetetaan oikein kunnolla. Se ei tiedä hyvää Putinille.
- Anonyymi
En tiedä pelleistä. Niitä ei näkynyt hautajaisissa. Mutta:
”Hätähuuto USA:sta: "Olemme katastrofin partaalla"
Tuhkarokko leviää Yhdysvalloissa.
Tuhkarokko leviää Yhdysvalloissa heikon rokotekattavuuden vuoksi. Kuvituskuva. AOP
Heikki Mulari
Tänään klo 6:00
Tuhkarokosta voi jälleen tulla pysyvä leviävä tauti Yhdysvalloissa heikon rokotuskattavuuden vuoksi, varoittaa Stanfordin yliopiston tuore mallinnustutkimus.
Nykyisellä rokotuskattavuudella tauti voisi vakiintua Yhdysvalloissa uudelleen noin 25 vuodessa. Jos rokotuskattavuus laskee 10 prosenttia, tartuntojen määrä voi nousta jopa 11,1 miljoonaan.
– Tuhkarokon kohdalla huomasimme olevamme jo katastrofin partaalla, tutkimusta johtanut apulaisprofessori Mathew Kiang sanoo.
– Kun puhutaan mahdollisesti tuhansista tai miljoonista tapauksista, se on käsittämätöntä.
Tuhkarokkorokotteen kattavuus on laskenut esikouluikäisten amerikkalaisten keskuudessa 95,2 prosentista 92,7 prosenttiin vuosina 2019–2024. Rokotekattavuuden pitäisi olla 95 prosenttia laumasuojan saamiseksi, sillä tuhkarokko tarttuu erittäin herkästi.
Erityisen huolestuttava tilanne on Texasissa, jossa on raportoitu yli 620 tapausta tammikuun lopusta alkaen. Suurin osa sairastuneista on joko rokottamattomia tai heillä ei ole rokotustodistusta. Kaksi lasta on kuollut epidemian aikana.”
IL 26.4.2025
Suomessa oli laaja tuhkarokkoepidemia 1960 -luvulla. Ei sitä koettu katastrofina ja ohihan se meni. Ei kai USA:ssa ole sen kummemmin syytä paniilliin? - Anonyymi
Kiljuveijarin toiveuni vain!
- Anonyymi
Saihan Stubb istua kunniapaikalle Trumpin viereen. Mitäs Suomi edellä sitä Trump perässä kansan köyhdyttämisessä.
- Anonyymi
Istumajärjestys tuli aakkosista!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755854Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275037Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213058- 1802478
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2052194- 172096
- 1031521
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3221341- 751273
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171186