Pitelisi kasvoistani kaksin käsin kiinni, katsoisi syvälle silmiini, sanoisi rakastavansa ja painaisi huulensa huuliani vasten. Vain haaveilen, en ole sellaista kokenut yli kymmeneen vuoteen. Tai läheisyyttä muutenkaan. Kylmä mikä kylmä parisuhde josta en pääse pois.
T: kylmä nainen vailla rakkautta
Voi kun joku
18
399
Vastaukset
- Anonyymi
Paina palstasetä huules huulia vasten, kosketa mua joka paikkaan...🎶🎵🎶👩🍒🍒🍒🍒🥰🍆🍑💦
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣👍👍
Viisi lasta ja me🤗🤗🤗🤗🤗👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisi lasta ja me🤗🤗🤗🤗🤗👍👍
Ei kiitos. Sulla on jo kaks ja nekin epäkurantteja.
- Anonyymi
Ehkäpä se voisin olla minä...❤️🤗
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Noup gubbe💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup gubbe💩
Gubbe on mun omani❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe on mun omani❤️
👩🍒🥰🥰🥰💦💦🍆💦🎵🎶🎵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👩🍒🥰🥰🥰💦💦🍆💦🎵🎶🎵
Ihanasta ihanin😂🤣🤗🥰😘😍🤍
- Anonyymi
Voi ei, toi on kyl ihan kamalaa. Tai siis voin kuvitella, että on ihan kamalaa. En siis itse ole kokenut tuollaista. Mutta en ole muuten vain saanut oikeaa rakkautta koskaan, koska olen ollut aina sinkku. Minä voisin olla se, joka tekee sinulle noin, jos olisit hän nainen, jota mietin.
- Anonyymi
Mä en ymmärrä mitä hyötyä tuosta ois miten sanat muka osoittaa rakkauden mitenkään jollei kasanovalle toki helppotapa liehitellä onnettomassa parisuhteessa oleva nainen vällyjen välihi mu noi muuten mikä käytännön hyöty tuosta ois
- Anonyymi
No jos on niin läheisyyden ja ihon kaipuinen että haaveilee tämmösiä
/ap
- Anonyymi
Varmaan sitten lapsiakaan ei ole siunaantunut
- Anonyymi
"joku"..onko sinulla joku tietty mielessä?
- Anonyymi
Onko teidän suhde sitten aina ollut kuollut? Eikö sitä kipinää voi löytää uudestaan? Jokaisesta parisuhteesta pääsee pois.
- Anonyymi
Jos itse yrittää lähestyä ja toinen kavahtaa, torjuu, tiuskii, ei tee itse mitään alotteita mihinkään niin ei sitä vuosi tolkulla jaksa mankua huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itse yrittää lähestyä ja toinen kavahtaa, torjuu, tiuskii, ei tee itse mitään alotteita mihinkään niin ei sitä vuosi tolkulla jaksa mankua huomiota.
Eroa hyvä ihminen. Lähde. Hanki vaikka suhde. Älä jää katkeruuteen. Meillä on yksi elämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1872113
- 1321792
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171113- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh304996- 78993
- 52976