Kimpassa spermat vaatteille

Anonyymi-ap

Olen nainen. Minua kiihottaa erityisesti saada spermaa rintsikoille tai muille alusvaatteille. Sperman maku, no joo, pastilli suuhun. Mutta sperman haju saa minut villiksi.

17

1500

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olishan se kiva sotkea kunnolla. 😏

• Anonyymi

Kyllä spermat lasketaan pikkareiille tai alaslasketuille sukkiksille...!

• Anonyymi

Kiva kuulla. Kun mulla on aika paljon spermaa palleissa,niin voisin sun päälle ruiskia kunnon satsit

Onko isot tissit muuten?

Vantaan mies 55

• Anonyymi

Kyllä tuntuu mukavalta kun saa spermat laskettua pikkareihin ja rintsikoihin

• Anonyymi

Taitaa täti ollakin setä 👀

• Anonyymi

Haluan kirnuta spermat kovin kiihottuneena pöksyillesi. T.ukm66

• Anonyymi

Mielelläni saisit spermaani toivomaasi paikkaan.
      Onnistuisiko yhteinen suihkussa käynti sulla
      vaikka vaatteet päällä ja fetissi ni mukaan
      mulla kumisaappaat varret käännettyinä
      nautin siitä että vesi pääsee saappaisiin

• Anonyymi

Laita viesti Kik Espoo30

• Anonyymi

Koulussa onnoin poikien runkata pikkareilleni. Vähän myöhemmin kotibileissä minun päälleni runkattiin. Sen jälkeen fetissini oli istua rahilla kimppajutuissa, sukissa, korkkareissa ja kauniissa ohuissa alusvaatteissa. Otin suihin ja annoin mällin valua vartalolleni. Kiihottavaa kyllä nähdä ja tuntea sperma ihollani.

• Anonyymi

Sehän olisi ihan mahtavaa, kun riisuisit housuni, näyttäisit pillua ja runkkaisit minua niin, että sperma lentää vaatteillesi. Tai joku ystävättäresi runkkaisi ja lennättäisi ne päällesi.

• Anonyymi

Täällä pari etelä-karjalasta jolla on eräänä haaveena löytää miehiä jotka runkkaisivat spermat naisen vaatteitten tai pepun päälle. Nainen voisi kyllä hieman auttaakin jollakin tapaa tuossa.

• Anonyymi

Tuo olisi munkin haave, nainen puolipukeissa ja saisi katsella häntä ja runkata mällit hänen päälleen. Ei teitä voi mitenkään tavata?

• Anonyymi

Oletteko millaisia? Täällä olisi 43v mies jota kiinnostaisi toteuttaa haaveenne.

• Anonyymi

Olemme ihan tavallinen pari, n48 xl posliini ja olisimme kiinnostuneita toteuttamaan tuon haavemme ja ehkä samalla voisi jotain muutakin tehdä. Jos on kiinnostuneita miehiä niin laittakaa kik niin otamme yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme ihan tavallinen pari, n48 xl posliini ja olisimme kiinnostuneita toteuttamaan tuon haavemme ja ehkä samalla voisi jotain muutakin tehdä. Jos on kiinnostuneita miehiä niin laittakaa kik niin otamme yhteyttä.

Kiinnostaa! Kik purestyle 69
        M Kuopiosta

• Anonyymi

Kimpassa spermattu nainen, olisi kiimaista päästä kokemaan tuo.

• Anonyymi

Olen transvestiitti ja olen aina saanut spermaa päälleni muun sejsin ohella. Hienointa on saada juhlaville asuille. Joskus joutunut sallimasn asuilleni pissaamisen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      104
      4041
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      55
      2266
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      73
      1591
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      5
      1014
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      824
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      20
      784
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      117
      778
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      752
    9. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      748
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      49
      738
    Aihe