Olen nainen. Minua kiihottaa erityisesti saada spermaa rintsikoille tai muille alusvaatteille. Sperman maku, no joo, pastilli suuhun. Mutta sperman haju saa minut villiksi.
Kimpassa spermat vaatteille
10
1069
Vastaukset
- Anonyymi
Olishan se kiva sotkea kunnolla. 😏
- Anonyymi
Kyllä spermat lasketaan pikkareiille tai alaslasketuille sukkiksille...!
- Anonyymi
Kiva kuulla. Kun mulla on aika paljon spermaa palleissa,niin voisin sun päälle ruiskia kunnon satsit
Onko isot tissit muuten?
Vantaan mies 55 - Anonyymi
Kyllä tuntuu mukavalta kun saa spermat laskettua pikkareihin ja rintsikoihin
- Anonyymi
Taitaa täti ollakin setä 👀
- Anonyymi
Haluan kirnuta spermat kovin kiihottuneena pöksyillesi. T.ukm66
- Anonyymi
Mielelläni saisit spermaani toivomaasi paikkaan.
Onnistuisiko yhteinen suihkussa käynti sulla
vaikka vaatteet päällä ja fetissi ni mukaan
mulla kumisaappaat varret käännettyinä
nautin siitä että vesi pääsee saappaisiin - Anonyymi
Laita viesti Kik Espoo30
- Anonyymi
Koulussa onnoin poikien runkata pikkareilleni. Vähän myöhemmin kotibileissä minun päälleni runkattiin. Sen jälkeen fetissini oli istua rahilla kimppajutuissa, sukissa, korkkareissa ja kauniissa ohuissa alusvaatteissa. Otin suihin ja annoin mällin valua vartalolleni. Kiihottavaa kyllä nähdä ja tuntea sperma ihollani.
- Anonyymi
Sehän olisi ihan mahtavaa, kun riisuisit housuni, näyttäisit pillua ja runkkaisit minua niin, että sperma lentää vaatteillesi. Tai joku ystävättäresi runkkaisi ja lennättäisi ne päällesi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575