Olen nainen. Minua kiihottaa erityisesti saada spermaa rintsikoille tai muille alusvaatteille. Sperman maku, no joo, pastilli suuhun. Mutta sperman haju saa minut villiksi.
Kimpassa spermat vaatteille
8
782
Vastaukset
- Anonyymi
Olishan se kiva sotkea kunnolla. 😏
- Anonyymi
Kyllä spermat lasketaan pikkareiille tai alaslasketuille sukkiksille...!
- Anonyymi
Kiva kuulla. Kun mulla on aika paljon spermaa palleissa,niin voisin sun päälle ruiskia kunnon satsit
Onko isot tissit muuten?
Vantaan mies 55 - Anonyymi
Kyllä tuntuu mukavalta kun saa spermat laskettua pikkareihin ja rintsikoihin
- Anonyymi
Taitaa täti ollakin setä 👀
- Anonyymi
Haluan kirnuta spermat kovin kiihottuneena pöksyillesi. T.ukm66
- Anonyymi
Mielelläni saisit spermaani toivomaasi paikkaan.
Onnistuisiko yhteinen suihkussa käynti sulla
vaikka vaatteet päällä ja fetissi ni mukaan
mulla kumisaappaat varret käännettyinä
nautin siitä että vesi pääsee saappaisiin - Anonyymi
Laita viesti Kik Espoo30
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002971
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241926
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151355- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2749