Kimpassa spermat vaatteille

Anonyymi-ap

Olen nainen. Minua kiihottaa erityisesti saada spermaa rintsikoille tai muille alusvaatteille. Sperman maku, no joo, pastilli suuhun. Mutta sperman haju saa minut villiksi.

27

2256

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olishan se kiva sotkea kunnolla. 😏

• Anonyymi

Kyllä spermat lasketaan pikkareiille tai alaslasketuille sukkiksille...!

• Anonyymi

Kiva kuulla. Kun mulla on aika paljon spermaa palleissa,niin voisin sun päälle ruiskia kunnon satsit

Onko isot tissit muuten?

Vantaan mies 55

• Anonyymi

Kyllä tuntuu mukavalta kun saa spermat laskettua pikkareihin ja rintsikoihin

• Anonyymi

Taitaa täti ollakin setä 👀

• Anonyymi

Haluan kirnuta spermat kovin kiihottuneena pöksyillesi. T.ukm66

• Anonyymi

Mielelläni saisit spermaani toivomaasi paikkaan.
      Onnistuisiko yhteinen suihkussa käynti sulla
      vaikka vaatteet päällä ja fetissi ni mukaan
      mulla kumisaappaat varret käännettyinä
      nautin siitä että vesi pääsee saappaisiin

• Anonyymi

Laita viesti Kik Espoo30

• Anonyymi

Koulussa onnoin poikien runkata pikkareilleni. Vähän myöhemmin kotibileissä minun päälleni runkattiin. Sen jälkeen fetissini oli istua rahilla kimppajutuissa, sukissa, korkkareissa ja kauniissa ohuissa alusvaatteissa. Otin suihin ja annoin mällin valua vartalolleni. Kiihottavaa kyllä nähdä ja tuntea sperma ihollani.

• Anonyymi

Sehän olisi ihan mahtavaa, kun riisuisit housuni, näyttäisit pillua ja runkkaisit minua niin, että sperma lentää vaatteillesi. Tai joku ystävättäresi runkkaisi ja lennättäisi ne päällesi.

• Anonyymi

Täällä pari etelä-karjalasta jolla on eräänä haaveena löytää miehiä jotka runkkaisivat spermat naisen vaatteitten tai pepun päälle. Nainen voisi kyllä hieman auttaakin jollakin tapaa tuossa.

• Anonyymi

Tuo olisi munkin haave, nainen puolipukeissa ja saisi katsella häntä ja runkata mällit hänen päälleen. Ei teitä voi mitenkään tavata?

• Anonyymi

Oletteko millaisia? Täällä olisi 43v mies jota kiinnostaisi toteuttaa haaveenne.

• Anonyymi

Olemme ihan tavallinen pari, n48 xl posliini ja olisimme kiinnostuneita toteuttamaan tuon haavemme ja ehkä samalla voisi jotain muutakin tehdä. Jos on kiinnostuneita miehiä niin laittakaa kik niin otamme yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme ihan tavallinen pari, n48 xl posliini ja olisimme kiinnostuneita toteuttamaan tuon haavemme ja ehkä samalla voisi jotain muutakin tehdä. Jos on kiinnostuneita miehiä niin laittakaa kik niin otamme yhteyttä.

Kiinnostaa! Kik purestyle 69
        M Kuopiosta

• Anonyymi

Kimpassa spermattu nainen, olisi kiimaista päästä kokemaan tuo.

• Anonyymi

Olen transvestiitti ja olen aina saanut spermaa päälleni muun sejsin ohella. Hienointa on saada juhlaville asuille. Joskus joutunut sallimasn asuilleni pissaamisen.

• Anonyymi00025

Missä asut?Kik Espoo30

• Anonyymi00026

Olisi mukava lainata jollekulle vanhalle papalle omia pikkuhousuja . Hän pukisi ne päälleen ja sitten niinpä niin tekisi tarpeensa eli runkkaisi niihin kunnon spermat.
      Ennen pesua voisin haistella niitä ja ehkä vähän nuolaista sitä spermaa ja maistaa.
      Se voisi olla mielenkiintoinen kokemus, jota ennen en ole todellakaan saanut kokea.
      Olenhan vielä melko nuori tyttö/ nainen. Voisin riisua jalasta hikiset tennarisukat ja antaa papan pyyhkiä vehkeensä niihin. Tai T-paitaani mutta ei ainakaan mun tennareihin.

• Missäpäin?
        t. Vanha pappa.

• Anonyymi00027

Mitä jos ottaisit vaan kunnolla samoin tein suihin vanhemmalta mieheltä...

• Anonyymi00028
        DonDom60 kirjoitti:

Missäpäin?
        t. Vanha pappa.

No Asun Helsingissä, entä sää?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mitä jos ottaisit vaan kunnolla samoin tein suihin vanhemmalta mieheltä...

Toki olisi mukava ottaa, jos olisi sopiva ehdokas . Mukavantuntuinen ja lämminhenkinen.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Toki olisi mukava ottaa, jos olisi sopiva ehdokas . Mukavantuntuinen ja lämminhenkinen.

Mä olen 😉

• Anonyymi00028 kirjoitti:

No Asun Helsingissä, entä sää?

Turussa

• Anonyymi00031

Itse miehenä kiihottaa katsoa kun nainen makaa hameessa ilman pikkareita ja joku mies runkkaa spermat naisen päälle. Onneksi olen löytänyt tuollaisesta pitävän naisen jonka kanssa pääsen toteuttamaan tuota.

• Anonyymi00032
      UUSI

Se olisi kiihottavaa, kun 2-3 naista olisi täysissä pukeissa ja riisuisi minut ja pitäisi kiinni ja sitten runkkaisi kyrpääni niin, että sperma ruiskuisi joka puolelle. Olisin selälläni alasti sängyssä ja yksi pitäisi toista jalkaani levällään ja toinen toista ja yksi runkkaisi kyrpääni ja hyväilisi samalla kiveksiä ja anaalia.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1750
    2. 106
      1236
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1091
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      999
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      54
      910
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      910
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      878
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      73
      767
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      749
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      739
    Aihe