Olen nainen. Minua kiihottaa erityisesti saada spermaa rintsikoille tai muille alusvaatteille. Sperman maku, no joo, pastilli suuhun. Mutta sperman haju saa minut villiksi.
Kimpassa spermat vaatteille
18
1695
Vastaukset
- Anonyymi
Olishan se kiva sotkea kunnolla. 😏
- Anonyymi
Kyllä spermat lasketaan pikkareiille tai alaslasketuille sukkiksille...!
- Anonyymi
Kiva kuulla. Kun mulla on aika paljon spermaa palleissa,niin voisin sun päälle ruiskia kunnon satsit
Onko isot tissit muuten?
Vantaan mies 55 - Anonyymi
Kyllä tuntuu mukavalta kun saa spermat laskettua pikkareihin ja rintsikoihin
- Anonyymi
Taitaa täti ollakin setä 👀
- Anonyymi
Haluan kirnuta spermat kovin kiihottuneena pöksyillesi. T.ukm66
- Anonyymi
Mielelläni saisit spermaani toivomaasi paikkaan.
Onnistuisiko yhteinen suihkussa käynti sulla
vaikka vaatteet päällä ja fetissi ni mukaan
mulla kumisaappaat varret käännettyinä
nautin siitä että vesi pääsee saappaisiin - Anonyymi
Laita viesti Kik Espoo30
- Anonyymi
Koulussa onnoin poikien runkata pikkareilleni. Vähän myöhemmin kotibileissä minun päälleni runkattiin. Sen jälkeen fetissini oli istua rahilla kimppajutuissa, sukissa, korkkareissa ja kauniissa ohuissa alusvaatteissa. Otin suihin ja annoin mällin valua vartalolleni. Kiihottavaa kyllä nähdä ja tuntea sperma ihollani.
- Anonyymi
Sehän olisi ihan mahtavaa, kun riisuisit housuni, näyttäisit pillua ja runkkaisit minua niin, että sperma lentää vaatteillesi. Tai joku ystävättäresi runkkaisi ja lennättäisi ne päällesi.
- Anonyymi
Täällä pari etelä-karjalasta jolla on eräänä haaveena löytää miehiä jotka runkkaisivat spermat naisen vaatteitten tai pepun päälle. Nainen voisi kyllä hieman auttaakin jollakin tapaa tuossa.
- Anonyymi
Tuo olisi munkin haave, nainen puolipukeissa ja saisi katsella häntä ja runkata mällit hänen päälleen. Ei teitä voi mitenkään tavata?
- Anonyymi
Oletteko millaisia? Täällä olisi 43v mies jota kiinnostaisi toteuttaa haaveenne.
- Anonyymi
Olemme ihan tavallinen pari, n48 xl posliini ja olisimme kiinnostuneita toteuttamaan tuon haavemme ja ehkä samalla voisi jotain muutakin tehdä. Jos on kiinnostuneita miehiä niin laittakaa kik niin otamme yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme ihan tavallinen pari, n48 xl posliini ja olisimme kiinnostuneita toteuttamaan tuon haavemme ja ehkä samalla voisi jotain muutakin tehdä. Jos on kiinnostuneita miehiä niin laittakaa kik niin otamme yhteyttä.
Kiinnostaa! Kik purestyle 69
M Kuopiosta - Anonyymi
Kimpassa spermattu nainen, olisi kiimaista päästä kokemaan tuo.
- Anonyymi
Olen transvestiitti ja olen aina saanut spermaa päälleni muun sejsin ohella. Hienointa on saada juhlaville asuille. Joskus joutunut sallimasn asuilleni pissaamisen.
- Anonyymi00025UUSI
Missä asut?Kik Espoo30
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1253157IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl652260Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582178Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al461869- 1471494
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Suomen Kansa ei selvästikään p191452Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241026- 100936
- 106882
- 57833