Keskusta hakee ykköspaikkaa

Anonyymi-ap

Hyvin menestyneiden kunta aluevaalien innoittamana.
Pääministeri paikkaa 2 vuoden päästä.

Tämä jo kertaalleen poistettiin, kai poistajan tuuri päättyi, niin säilyy nyt.

9

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunisti ylläpidossa, sano minun sanoneen.

• Anonyymi

Kommunisti, Kommunsiti, kommuniti, kommari.

• Anonyymi

ei hätää onneksi on kelataxit....ja lisää tarvitaan...kunnissa on kohta enempi kelataxeja kuin kotitalouksilla omia autoja..keskusta vaan johtoon ja lisää kelataxeja.terveyskeskuksia ei enää tarvita.

• Anonyymi

SDP:n SOTE voimassa.

• Anonyymi

Sanna pääministerinä ja Kiuru vastuuministerinä sanoivat ylpeinä että he teki SOTEn.
      SDP sai sen tehtyä -sanoivat. Nyt demaritkin sen huomanneet sudeksi, ja sanoo ettei he sitä tehneetkään -esittäneet eduskunnalle. Tuli vanha Laukkuryssän sanoma " eihän me vaan muut". MPP sanomakin täällä ihan nauratti, kun yritti demareita vetää erilleen SOTEn valmistelusta.

• Anonyymi

Laukkuryssän sanoma " eihän me vaan muut".

• Anonyymi

MPP sanomakin täällä ihan nauratti, kun yritti demareita vetää erilleen SOTEn valmistelusta.

• Anonyymi

Pankkomajuri trollaa ketjussa.

• Anonyymi

Ykköspaikkaa hakee tietysti monta muutakin puoluetta.

SDP:llä on valitettavasti ollut nyt niin paljon nostetta, että ei Keskusta heidän ohitseen ehdi kahdessa vuodessa, jollei SDP:n puheenjohtajaa tuomita jostain vakavasta rikoksesta tai tapahdu jotain muuta täysin yllättävää. Vuonna 2031 Keskustalla on taas mahdollisuudet ykköspaikkaan, jos hallituspohja 2027-2031 olisi suotuisa. Edellyttäisi suomalaisen tavan mukaan melko varmuudella sitä, että Keskusta olisi oppositiossa myös 2027-2031, koska oppositio on perinteisesti paikka kannatuksen kasvattamiseen.

Vuoden 2031 osalta on huomioitava se, että Perussuomalaisilla ei ollut juuri mitään annettavaa aluevaaleissa, eikä välttämättä monella paikkakunnalla kuntavaaleissakaan. Eduskuntavaaleissa sitävastoin heillä on vahvana teema maahanmuuttokysymykset, joten heidän kannatuksensa on eduskuntavaaleissa kyllä tämän kevään vaaleja suurempaa, vaikka Purra kuinka leikkaisi sieltä ja täältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe