Ikäero aina vaan

Anonyymi-ap

Pitäiskö mun kuitenkin jatkaa samanikäisten kanssa?

Olet ensimmäinen tuntuvasti nuorempi nainen, joka kummittelee mielessä koko ajan. Haaveilen meistä. Ajatus sinusta vierellä tuntuu niin oikealta, ja ottaisin sinut tähän heti, vaikken tiedä saisinko.

20 vuotta on se verran, että paheksunnalta ei voi välttyä.
En voi pyytää 'muuten vain ulos', pitää olla varma etukäteen, koska rikotaan jotain kirjoittamattomia sääntöjä.
Ihan hölmöä.

11

458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reippaasti vain!

• Anonyymi

Jaa sulla on 20v. Huh, ei mulla sit mitään hätää. Paitsi etten edes mieti mitään tollasia muiden mielipiteitä. Ei kuulu kellekään toisten rakkaus.

• Anonyymi

Samassa veneessä ollaan.,.. En tiedä onko mulla päässä vikaa? Olen rakastanut pikkuserkkuani jo yli 15v....ja yhäkin kaipaan hänen vaniljan tuoksuaan... Oli nuori tyttö, mutta oli elämäni suurin rakkaus! Siis aikuisiän...

• Anonyymi

Jatka mun kanssa mielummin. Ja voithan pyytää ulos muuten vaan, se olisi mun unelma. Minkä takia mietit noin paljon mitä muut ajattelee

• Anonyymi

Eikö ole ihan luonnollista tiedostaa tekojensa vaikutukset?
        Ei se tarkoita, että elää muiden pahennuksen ohjaamana, jos sen toteaa.

Heterot, jotka on yhdessä ikäistensä kanssa, eivät välttämättä ole kokeneet julkista paheksuntaa ikinä. Vähemmistöihin kuuluvat joutuvat käsittelemään näitä asioita mahd. jo teini-ikäisenä.

• Anonyymi

10 vuotta menee viel mut anna jo olla. Tai no ota ne pakit niin loppuu toi.

• Anonyymi

Ulos pyytäminen ei ole mitenkään paha asia, vaikkei toinen suostuisikaan. Pitää vaan pyytää niin ettei toinen tunne koko pyyntöä vitsiksi tai koe itseään halvaksi. Mutta kyllä jos itse uskot että olisit hyvä siippa, niin voit ihan hyvin pyytää vaikket olisikaan varma lopputuloksesta.

• Anonyymi

Hauska, että tämä nostettiin esiin kuukauden jälkeen. En edes muistanut, että olin vielä silloin suht. neutraalilla tunnelatauksella liikkeellä!

Nyt tunnen hänet vähän paremmin ja en juuri muuta ajattele. Olen lähestynyt sen verran kuin asiallista on, enempi ei olisi tyylini mukaista.

S,
      olet kaikki mitä voisin toivoa.
      Öitä.

• Anonyymi

Oksettava vanha kuppe pilaat nuoren elämän

• Anonyymi

Tarkalleen ottaen miten?

Jos oksenteluiltasi ennätit lukea tekstit tuosta yltä, niin tiedät että emme ole tekemisissä ’sillai’. Lisäksi, olisi muitakin tapoja 25-30v naiselle pilata elämänsä kuin olla häntä syvästi rakastavan vanhemman miehen sylissä.

Me tuskin olemme päätymässä yhteen, mutta kysynpähän vain että miten se olisi sinulta pois.

• Anonyymi

Kysy Niinistöltä. 🤔

Mutta joo, mitään merkitystä kun kummatkin on täysi-ikäisiä. Kateelliset kitisee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe