Pitäiskö mun kuitenkin jatkaa samanikäisten kanssa?
Olet ensimmäinen tuntuvasti nuorempi nainen, joka kummittelee mielessä koko ajan. Haaveilen meistä. Ajatus sinusta vierellä tuntuu niin oikealta, ja ottaisin sinut tähän heti, vaikken tiedä saisinko.
20 vuotta on se verran, että paheksunnalta ei voi välttyä.
En voi pyytää 'muuten vain ulos', pitää olla varma etukäteen, koska rikotaan jotain kirjoittamattomia sääntöjä.
Ihan hölmöä.
Ikäero aina vaan
6
295
Vastaukset
- Anonyymi
Reippaasti vain!
- Anonyymi
Jaa sulla on 20v. Huh, ei mulla sit mitään hätää. Paitsi etten edes mieti mitään tollasia muiden mielipiteitä. Ei kuulu kellekään toisten rakkaus.
- Anonyymi
Samassa veneessä ollaan.,.. En tiedä onko mulla päässä vikaa? Olen rakastanut pikkuserkkuani jo yli 15v....ja yhäkin kaipaan hänen vaniljan tuoksuaan... Oli nuori tyttö, mutta oli elämäni suurin rakkaus! Siis aikuisiän...
- Anonyymi
Jatka mun kanssa mielummin. Ja voithan pyytää ulos muuten vaan, se olisi mun unelma. Minkä takia mietit noin paljon mitä muut ajattelee
- Anonyymi
Eikö ole ihan luonnollista tiedostaa tekojensa vaikutukset?
Ei se tarkoita, että elää muiden pahennuksen ohjaamana, jos sen toteaa.
Heterot, jotka on yhdessä ikäistensä kanssa, eivät välttämättä ole kokeneet julkista paheksuntaa ikinä. Vähemmistöihin kuuluvat joutuvat käsittelemään näitä asioita mahd. jo teini-ikäisenä.
- Anonyymi
10 vuotta menee viel mut anna jo olla. Tai no ota ne pakit niin loppuu toi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841