Uunissa teeleipä, voiko elämä mennä paremmin? Jääkaapissa viellä tuoretta voita
teen nyt teeleipää, teenjuojan herkkua
4
197
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoin teeleipään timjamia
- Anonyymi
MIkä on teeleipä. En tunne tuotetta. Brittiläiset sconesit tunnen, mutta se ei ole teeleipä on makea leivonnainen, jos siihen laittaa sokeria. Toki niitä voi tehdä jopa juustolla eli cheese sones. Ei ole litteä leivonnainen.
- Anonyymi
Teeleipä on on leipä mihin laitetaan leivinjauhoa, jauhoa, suolaa ja vettä.
Teeleipä nousee leivinjauhon avulla uunissa ilman hiivaa. En osaa nyt paremmin tuoda esille mitä teeleipä on, olen tillin tallin väsynyt enkä saa unta
- Anonyymi
Kiitos teeleivästä muistuttamisesta!
Miten oonkaan voinut unohtaa sen......
Vielä muutama vuosi sitten tein useinkin....
Vaihtelua siihen saa esim juustoraasteella, yms härpäkkeillä oman mielen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.9511585Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli712957Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322831- 1722245
- 612182
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222087Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1402061Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331958- 1031552
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411316