Että mieluummin stalkkaat, seuraat ja etäältä seuraat minua, kuin rehellisesti ja aidosti kohtaisit tunteesi kasvotusten. Naurettavinta oli kun projilisoit omaa outouttasi minun kautta ja haukuit minua oudoksi, vaikka kaiken aikaa tiesit kumpi meist todellisuudes on mielenvikaisempi. Enkä tarkota tuomitsevasti, rakastaisin sua kaikkines oikkuineskin, sillä oonhan itekkin todella mielisairas tapaus, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää paeta omia tunteitaan noin paljon että toisen poistaa elämästään.
Kyllä mä välillä sua yhä mietin et miten pärjäät ja voit, mutta vaikeaksi sä olet asiat tehnyt itsellesi ja minulle. Kyllä kaksi mielisairasta tapausta voi rakastaa toisiansa parantavasti ja terveesti, meillä on molemmilla terve ajattelu traumalapsuudest huolimatta.
Kai sä oot sit vaan nainrn niin friikki
24
544
Vastaukset
- Anonyymi
Oks täällä joku päihdevammasten kokoontumisajot jou jou
- Anonyymi
Sinä voit kertoa oman arviosi esim tästä raittiin ja eheän miehen provokaatiosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit kertoa oman arviosi esim tästä raittiin ja eheän miehen provokaatiosta?
Ja yx hullu alotti taas pidä palstas 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yx hullu alotti taas pidä palstas 😆
Vasta nyt heräsin joten ite kuvittelet taas
- Anonyymi
Itsehän pakoilit.
- Anonyymi
Näinkö tämä erittäin vivahteikas draamasi lähti taas liikkeelle, aloittajasetä? Voimia
- Anonyymi
Itsekin usein olen ujo ja "tarkkailija luonne". On totta että pitää olla reipas ja rohkea.
Kaksi ongelmista kärsivää ihmistä yhdessä, ei ole hyvä juttu. - Anonyymi
Ohi menee. En hauku kaivattuuani tai itseäni koska tykkään hänestä semmoisena kuin on. Onhan se rakastuminen vähän mielenhäiriö aina mutta onnellinen sellainen.
- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Oli siihen asti kun kiusaajat pilasi.
- Anonyymi
En ole mielenvikainen. Oudosti saatan käyttäytyä täällä. Muualla en. Eikä sun tarvii mun valintoja ymmärtää. Jos et ymmärrä misyä kaikki kumpuaa niin voivoi. En pidä ihmisistä jotka analysoi ja syyttelee muita. En stalkkaa. Enkä pakene tunteitani.
- Anonyymi
Nautitko toisten seuraamisesta ja satuttamisesta?Kyllä sulla jotain vikaa on korvien välissä! Nautitko toisten koteihin tunkeutumisesta ja varastamisesta,etkö yhtään ymmärrä,että se o erittäin rikollista touhua,se kyllä voi viedä sut vankilaan ja .ielisairaalaan!Katsotaan milloin palautat viemäsi,pitää tuoda ne alkuperäiset,ei mitään sekundaa,eihän sulla mitään oikeutta tollaseen ole!
- Anonyymi
Ei kuulu tapoihin haukkua ihmisiä. Jos tällä sisällyksellä luulet väärin.
- Anonyymi
Missä olen sua oudoksi haukkunut? Jos täällä, niin olinko varmasti minä? Voin kertoa, en ollut.
- Anonyymi
Kasvotusten kohtaamisemme paljastaisi unelmani pettymykseksi , pahimmaksi läjäksi ?????
- Anonyymi
En ole kiinnostunut isoista miehistä usko nyt. Enkä koiraa omistavista.
- Anonyymi
Hei no hyvä, just sanoin samaa vaimo pupu haniselle etten ottais lumpu k kaa jolla koira, halventavia tatuointeja ja ei yli 160 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei no hyvä, just sanoin samaa vaimo pupu haniselle etten ottais lumpu k kaa jolla koira, halventavia tatuointeja ja ei yli 160 😉
Siis oon sanonut jo 3 viotta
- Anonyymi
Joo ei koiria, ensin nuollaan koiraa ja sit pipelii, yh tarttuu pöpöt, mun vaimo puhtain
- Anonyymi
Minun kaivattuni rakastaa monisuhteilevaa vanhempaa nasta. Semmosta ihan kantasuomalaista kuka vaan muistuttaa ulkoisesti mexicanoa.
Mies sais kenet vaan ja hyväksyisin heidät, poikkeus tämän nykyisen naisen ystävyyttäkään häneen en hyväksyisi ikinä.
He ovatkin jo kumppanit. Joten pysyn pois. Asiaa on yritetty salata minulta, ehkä se on näin pitkään menneen tilanteen vuoksi viisastakin. - Anonyymi
Sää oot vaan niin friikki ettei sua kestä kun valhein kahlittu vaimosi ja onnettonat lapsesi koska hekään ei tiedä kurjuutta paremmasta
- Anonyymi
Meidän lapset on rautaa🌞 ja vaimo ei todellakaan ole kahleissa, sä voit mieluusti olla, se on jo nähty
- Anonyymi
Eräs toinen mittaisesi (noin 173 cm )mies
Ja et se vei mut teiniikäisenä lain väärälle puolelle
Se estää olemasta myös sinun kanssasi
Mä en sitä sopimusta ikinä riko.
Kuvioissa on sieluni
Ja elämän tarkoitukseni vielä enemmän kuin meidän
Väleissä
Sä ooot liian kiltti ja herkkä mun elämääni
Oli suojeltava sua ... todella.
Mutta myös niitä joita oon luvannut suojella jo aikoja sitten .. lupaus joka annoin pirulle ihmisverellä sen kerran kirjoittaen pitää.
Se lupaus rikkoo multa kaikki muut ihmisuhteet..
Hyvätkin muut vaihtoehdot 💔
... Myös se et saan elää on kiinni siitä
Että pidän lupaukseni kauan sitte🖤
Sinulla on sydämeni ❤️mutta muut asiat estävät
anna asioiden jatkon.
Eräälle miehelle
Naiselta - Anonyymi
pidä tunkkis luulotautinen hörhö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855