Onko järjestyssäännön mukaista toimintaa.
Tori ja koirat
11
292
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Toripäivänä kiellettyä.
- Anonyymi
Järjestyslaki kieltää toriaikana koirat torilta, poislukien palveluskoirat.
Kapunki voi antaa erikseen ohjeita, Kotka on näin tehnyt. Torisäännöt löytyy kaupungin sivuilta, ne on tulleet voimaan 1.1.2025
Kaupunkirakennelautakunta 169§
" Koirien ja muiden kotieläinten vieminen torille on sallittu torilla siten, että ne on pidettävä kytkettyinä ja ovat omistajan / haltijan vastuulla ja valvonnassa. Torikauppias saa rajoittaa kotieläinten tuomista omalle myynti- ja tarjoilualueelleen."
Kotkassa siis saa. - Anonyymi
Hovinsaarella koirat istuu pubissa, joten allergikot kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi
Ei torille yhtään koiraa, eikä muuallekaan paskomaan. Koska tulee koiravero? Luulis sen auttavan, kun rakkeja on aivan liikaa.
- Anonyymi
Ei haittaa mitään jos koiravero tulee. Osa maksaa ja osa ei. Näin se vain menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa mitään jos koiravero tulee. Osa maksaa ja osa ei. Näin se vain menee
En tunne ketään kuka maksaa.
- Anonyymi
Jos on epäselvää, kysy edunvalvojaltasi.
- Anonyymi
Hehe Hehe Hehe!!!
- Anonyymi
Itseäni ottaa päähän koirapelkoisena kun koiria on torilla ja kahviloissa.. ei tarvitse kohta mennä minnekään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423